ELVI pilnveido kulinārijas un konditorejas privātās preču zīmes produktus

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

Klienta apmierinātība ir galvenais kvalitātes rādītājs, tāpēc nacionālais pārtikas mazumtirdzniecības tīkls ELVI investē līdzekļus, lai nodrošinātu privātās preču zīmes attīstību. Šie produkti nopērkami lielākajā daļā franšīzes tīklā esošajos veikalos, tāpēc klientu novērtējums ir ļoti svarīgs.

Pērn ELVI investēja pusmiljonu eiro, lai pilnveidotu kulinārijas un konditorejas sortimentu, ievērojami paplašinot produktu klāstu un uzlabojot ražošanas procesu. Par ieguldīto naudu iegādātas jaunas iekārtas, kas ļāvušas gan palielināt ražošanas jaudu, gan arī nodrošināt drošu un mūsdienīgu fasēšanu, lai piedāvātu pircējiem augstas kvalitātes produktus un radītu arvien jaunas un pieprasītas preces.

Attīstot ražošanas kapacitāti, uzstādītas jaunas produktu fasēšanas līnijas kulinārijas ražotnē, pilnveidots konditorejas ražošanas process – uzstādīta smalkmaizīšu pildīšanas līnija, raudzēšanas skapji, aukstumkamera, lai atvieglotu produktu loģistikas procesu, neietekmējot to kvalitāti.

“Kvalitatīvu produktu ražošanai ļoti būtiski izvēlēties labākās kvalitātes izejvielas un gatavot preces bez liekām piedevām, izmantojot roku darbu. Tieši modernās tehnoloģijas ļauj produktus gatavot kā mājās, vienlaikus saglabājot nemainīgi labu kvalitāti ilgāku laiku, bez mākslīgām pārtikas piedevām, stabilizētājiem un konservantiem. Inovatīvās pakošanas iekārtas ierobežo gaisa piekļuvi produktiem, turklāt klienti var būt droši, ka fasētie ēdieni pēc to ražošanas nav saskārušies ar apkārtējās vides kairinājumiem un mikroorganismiem – šis aspekts īpaši svarīgi iezīmējās kovida izplatības laikā. Esmu lepna, ka daudzi ELVI privātās preču zīmes produkti tiek gatavoti ar rokām un izmantojot moderno tehnoloģiju sniegtās priekšrocības – tas ļauj saglabāt produktu konkurētspēju un piedāvāt tiešām kvalitatīvas un garšīgas preces,” saka SIA ELVI Latvija komercdirektore Laila Vārtukapteine.

Pēdējo gadu izaicinājumi, kad tika ieviesti dažādi ierobežojumi pandēmijas dēļ, tostarp mājsēde, pierādīja, ka gatavā produkcija ir īpaši pieprasīta. Lai gan jau gadu Covid-19 neietekmē pircēju paradumus, šis segments turpina augt un attīstīties. “Pēdējo gadu laikā būtiski audzis pieprasījums pēc veselīga uztura, kvalitatīviem produktiem. Vienlaikus nekur nav zudusi arī vēlme sevi palutināt ar kaut ko garšīgu un taupīt laiku, kas nepieciešams ēdienu gatavošanai. Tieši šīs pieprasījuma izmaiņas ir iedvesmojušas mūs paplašināt gardo smalkmaizīšu sortimentu un radīt jaunu desertu līniju - piedāvājam klientiem saldos ēdienus, kas gatavoti no dabiskām, augstvērtīgām izejvielām. Apzinoties pircēju nepieciešamību ātri, kvalitatīvi un pilnvērtīgi paēst, esam radījuši jaunu Āzijas ēdienu sēriju ar sešiem dažādiem ēdieniem. Ir pilnveidots zupu sortiments, šobrīd tiek izstrādāta arī jaunu salātu receptūra, ko noteikti novērtēs pircēji, kas izvēlas veselīgāku uzturu,” pauž L.Vārtukapteine.

Pērn ELVI kulinārijas un konditorejas produktu pieprasījums salīdzinot ar gadu iepriekš, būtiski pieauga. Pieprasījums pēc ELVI salātiem bija par 142%, lielāks, zupas un pusdienu komplekti iegādāti par 211% vairāk, savukārt, konditorejas izstrādājumu pārdošanas apjomi pieckāršojušies. “Šie dati apstiprina pircēju nepieciešamību pēc kvalitatīviem, mūsdienīgiem gatavajiem ēdieniem. Pircēju uzticība ir būtisks arguments darīt lietas vēl labāk, pilnveidoties, augt un attīstīties,” norāda L.Vārtukapteine.

CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu