Banka DNB trešdien paziņoja, ka maksās kompensācijas desmitiem miljonu latu kopvērtībā saviem klientiem Norvēģijā, jo sniegusi viņiem maldinošu informāciju par investīciju produktiem, kurus viņi iegādājušies.
DNB Norvēģijā maksās miljoniem kompensācijās par maldināšanu
Norvēģijas Augstākā tiesa 22.martā nolēma, ka DNB ir jāsamaksā 230 tūksošu norvēģu kronu (22 tūkstošu latu) kompensācija, kā arī procenti un tiesas izdevumi klientam, kurš bija iesniedzis tiesā sūdzību, kurā apgalvoja, ka zaudējis šādu summu DNB pirms apmēram desmit gadiem iegādātajos investīciju produktos, kurus banka viņam pārdevusi, sniedzot maldinošu informāciju.
DNB ģenerāldirektors Rūne Bjerke trešdien paziņoja, ka DNB nekavējoties izmaksās kompensācijas apmēram 300 cilvēkiem, kuri investējuši līdzīgos produktos, un kuri iesnieguši sūdzības Finanšu pakalpojumu sūdzību birojam. DNB solīja arī meklēt tos cilvēkus, kuri šos produktus iegādājušies, bet sūdzības nav iesnieguši, lai izmaksātu viņiem kompensācijas. Šo cilvēku skaits varētu sasniegt vairākus tūkstošus.
Kompensāciju kopsumma «sasniegs vairākus simtus miljonus kronu [vairākus desmitus miljonus latu]» , Norvēģijas lietišķajam laikrakstam «Dagens Naeringsliv» sacīja DNB preses sekretārs.
DNB ir lielākā komercbanka Norvēģijā. Tā darbojas arī Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un citās valstīs.