Austrālijas banka «sniedz» pakalpojumus arī mirušiem klientiem

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Austrālijas lielāka banka «Commonwealth Bank of Australia» (CBA) nonākusi kritikas krustugunīs pēc tam, kad noskaidrojies, ka banka turpinājusi izrakstīt saviem klientiem rēķinus par dažādiem pakalpojumiem, zinot, ka šie klienti ir nomiruši, vēsta Lielbritānijas raidsabiedrība BBC.

Saistībā ar notikušo sākta pārbaude, ko veic sabiedriskās kontroles institūcija. Pārbaude sākta pēc valdības rīkojuma, reaģējot uz vairākiem skandāliem par Austrālijas finanšu institūciju neētisko rīcību.

Kā noskaidrojies šajā pārbaudē, vienā gadījumā CBA no miruša klienta radiniekiem maksu par «sniegtajiem» pakalpojumiem iekasējusi pat ilgāk nekā desmit gadus.

CBA pārstāvji atzinuši, ka banka regulāri iekasējusi maksu par pakalpojumiem, kas nemaz nav tikuši sniegti.

Bankas pārstāvji gan taisnojas, ka darbiniekiem, kas veikuši nelikumīgās darbībās, esot izteikti brīdinājumi.

«Commonwealth Bank of Australia» arī iepriekš bijusi ierauta dažādos skandālos saistībā ar līdzdalību naudas atmazgāšanā un neatbilstošu padomu sniegšanā bankas klientiem.

Austrālijas Finanšu ministrija paudusi viedokli, ka bankas amatpersonām, kas pieļāvušas pārkāpumus, varētu nākties stāties tiesas priekšā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu