Līdz šim neredzētu reklāmas metodi drukātajos medijos izmantojis Volkswagen, lai vārda tiešā nozīmē uzrunātu potenciālos jaunā Vento pircējus Indijā.
Avīzes sāk runāt (10)
Kustīgas bildes un trokšņus, gan atsevišķi, gan arī kopā līdz šim bijis iespējams izvietot tikai TV, radio un vides instalācijās. Volkswagen savukārt pierādījis, ka audio reklāmu var ievietot arī drukātajā presē.
Vienā no jaunākajiem The Times Of India numuriem vācu koncerns ir iegādājies reklāmas laukumu avīzes pēdējā lapā. Tajā uzdrukāts Vento attēls, nedaudz saukļu un pamatinformācijas, kā arī ievietota mikroshēma, maza baterija un foto sensors, kas regulē strāvas plūsmu atkarībā no gaismas daudzuma. Rezultātā - tiklīdz avīze atvērta un sensoram piekļūst gaisma, tiek palaists audio ieraksts, kas aicina iegādāties jauno Vento.
Iespējams, kādu no potenciālajiem pircējiem jau ķērusi trieka, bet pats fakts tikai uzskatāmi parāda tehnoloģiju attīstību un liek aizdomāties, vai drīzumā avīzēs netiks ievietotas arī kustīgas bildītes un reportāžas pavadoši videosižeti, kas nemaz tik nereāli nav, ņemot vērā eksperimentus ar lokāmajiem, elastīgajiem šķidro kristālu ekrāniem.