«Stockmann» apgrozījums pērn samazinājies par 5,8%

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Leiniša / LETA

Universālveikala «Stockmann» apgrozījums pagājušajā gadā bija 48,627 miljoni eiro, kas ir par 5,8% mazāk nekā 2016.gadā, taču kompānija guva peļņu 1,176 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina informācija «Firmas.lv».

Universālveikala pārstāvji atzīmēja, ka pērn otrajā pusgadā loģistikas procesi pārcelti no Rīgas uz jauno «Stockmann» izplatīšanas centru Somijā, kas patlaban apkalpo visus grupā esošos universālveikalus. Neņemot vērā ieņēmumus no loģistikas un noliktavas darbībām, universālveikala apgrozījums 2017.gadā pieaudzis par 3%, sasniedzot 41,3 miljonus eiro.

Pēc kompānijas pārstāvju vēstītā, «Stockmann» produktu portfelī modes, kosmētikas un mājas preces veido 61%, bet pārtika veido 39%. Ņemot vērā patērētāju interesi par plašāku preču klāstu, «Stockmann» noslēdzis sadarbības līgumus arī ar citu preču grupu uzņēmumiem, kuru preces un serviss atbilst universālveikala noteiktajiem kvalitātes standartiem, tādējādi saglabājot elektronikas preču, grāmatu un rotaļlietu pieejamību patērētājiem.

Kompānijā informēja, ka šogad «Stockmann» piedāvāto preču sortimentu gan sieviešu, gan vīriešu kolekcijās papildinās tādi zīmoli kā «Emporio Armani», «Armani Exchange» un «Michael Kors». Vienlaikus sieviešu modes sadaļa tiks papildināta ar skandināvu zīmols «Rue de Femme», savukārt vīriešu apģērbu sortimentā rudenī tiks iekļauta dāņu zīmola «Samsoe & Samsoe» kolekcija.

Tāpat kompānijā atzīmēja, ka šogad «Stockmann» modernizācijā plānots investēt 200 000 eiro, lai turpinātu digitalizēt pakalpojumus.

Tostarp «Stockmann» direktore Latvijā Dace Goldmane atzīmēja, ka klientiem turpmāk būs iespēja pasūtīt preces no jebkura «Stockmann» veikala vai no «Stockmann» noliktavas Somijā, lai saņemtu tās veikalā Rīgā, kā arī «Stockmann» modernizācijas laikā vīriešu apģērbu nodaļā tiks ieviestas digitālās pielaikošanas kabīnes, kuras patlaban jau darbojas sieviešu apģērbu nodaļā.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka uzņēmums turpmāko gadu laikā plāno nostabilizēt tirdzniecības apmērus un strādāt ar peļņu. Tāpat paredzēts pievērst īpašu vērību pastāvīgo klientu lojalitātes stiprināšanai un jaunu klientu piesaistei, kā arī īstenot dažādas mārketinga aktivitātes.

«Stockmann» 2016.gadā strādāja ar 51,623 miljonu eiro apgrozījumu un zaudējumiem 653 671 eiro apmērā.

Kompānija «Stockmann» reģistrēta 1998.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2,775 miljoni eiro. «Stockmann» pilnībā pieder Somijā reģistrētajai «Stockmann».

Universālveikals «Stockmann» Latvijā darbojas kopš 2003.gada. «Stockmann» iekļauts Somijas koncernā «Stockmann Group», kas darbojas kopš 1862.gada. Patlaban «Stockmann Group» ir aptuveni 500 veikalu 18 valstīs, tās uzņēmējdarbības virzieni ir mazumtirdzniecība, nekustamie īpašumi un modes veikalu ķēdes.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu