«Tele2» klientu centru pārbūvē un jaunu izveidē šogad investēs € 340 000

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TASS/LETA

Telekomunikāciju operators «Tele2» šogad turpinās gan esošo centru pārbūvi, ieviešot jauno, pēc «Tele2» grupas vadlīnijām Latvijā radīto dizaina konceptu, gan arī paplašinās centru tīklu, kopumā investējot aptuveni 340 000 eiro, informēja uzņēmumā.

Pērn jaunais «Tele2» centru koncepts tika ieviests piecos centros visā Latvijā, kopumā investējot 179 600 eiro.

Jaunākais operatora klientu apkalpošanas centrs atvērts Smiltenē, Baznīcas laukumā 2. Tā izveidē investēti 34 000 eiro.

«Turpinām attīstīt savu centru tīklu, un tieši Vidzemē redzējām lielu potenciālu sava jaunā centra atvēršanai. Līdz šim Vidzemes reģiona piecos «Tele2» centros vidēji apkalpojām 37 000 klientu mēnesī. Turpmāk mūsu klientiem Smiltenē un tās apkārtnē būs pieejama moderna iepirkšanās ar ātru un individuālu apkalpošanu, plaša jaunāko ierīču izvēle un iespēja tās izmēģināt. Jaunatklātajā «Tele2» centrā uzstādīti arī mobilo sakaru pašapkalpošanās stendi, kuros var veikt maksājumus un saņemt citus «Tele2» un «Zelta Zivtiņa» sniegtos mobilo sakaru pakalpojumus,» norādīja «Tele2» Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe.

Kā ziņots, «Tele2» aizvadīto gadu noslēdza ar 105,2 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2015. gadā. Uzņēmuma peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas (EBITDA) no pamatdarbības sasniedza 33,6 miljonus eiro, pieaugot par 6,5%, salīdzinot ar 2015.gadu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu