No rotaļīgas aizraušanās līdz tehnoloģiskam apvērsumam! Tāds ir šī gada Latvijas Drosmīgākais zīmols!

Dalīties Dalīties E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

FOTO: Publicitātes foto

Latvijas Drosmīgā zīmola meklējumi ir noslēgušies. 18.septembrī koncertzālē Palladium tika paziņots konkursa galvenās balvas ieguvējs. Šogad par to atzīts «Lidojošais suns» jeb «Air Dog»- Latvijas uzņēmēju radīts bezpilota lidaparāts ar kameru, kas autonomi seko un filmē dažāda sporta disciplīnas no gaisa.

Līdz ar «Air Dog» Drosmīgākā zīmola balvas finālam tika nominēti vēl 4 zīmoli, kuru vidū bija Latvijā radītais un pasaulē plašu popularitāti guvušais nažu un cirvju zīmols Autine, Holivudas slavenību un Austrumu prinču iecienītais Latvijā ražotu automašīnu zīmols Dartz, skandalozu slavu ieguvušais raidījums Suņubūda un Rīgas mazākā kafejnīca Coffee Tower.

Konkursa uzvarētāju noteica žūrija, tajā pašā laikā ikviens interesents savu viedokli varēja izteikt arī internetbalsošanā. Zīmīgi, ka šogad žūrijas un tautas balsis izskanēja unisonā, ierindojot «Air Dog» drosmīgākā zīmola līderpozīcijā. Ceremonijas laikā tika pasniegta arī speciāla balva uzņēmumam, kas neiekļuva finālistu listē.

«Izmēram nav nozīmes» - tā īsumā šī gada finālistus raksturo mediju aģentūras PHD Latvia direktors Raivis Balodis. « Nominācijas laureāti pamatā ir start-up uzņēmumi, kam mēģinājums ielauzties tirgū ir pielīdzināms «spēlei uz visu banku» – skaļai, pat provakatīvai. Cita lieta ir «lielie vaļi», kam solis ārpus ierastās komforta zonas nereti saistās ar nevajadzīgu, neattaisnotu risku. Tāpēc šogad vēlējāmies īpaši atzīmēt Lattelecom- uzņēmumu, kas noriskēja un savu uzdrīkstēšanos ietērpa prasmīgā ironiskā humorā. «

Šī gada uzvarētāji ir apbalvoti, bet patiesie ieguvēji esam mēs visi! Gribētos ticēt, ka tautā izdaudzinātais latviešu kūtrums ir mīts- mēs latvieši spējam būt drosmīgi!

Latvijas Drosmīgākai zīmols ir PHD Latvia rosināta iniciatīva izcelt tos uzņēmumus, kas savā biznesā ir gatavi rīkoties drosmīgāk, apstrīdēt esošos principus un uzstādījumus, mainīt esošo tirgus situāciju un patērētāju uzskatus. Balvas ieguvējs tika paziņots 18.septembrī plkst.16.00 koncertzālē Palladium Mīlētāko zīmolu topa ceremonijas ietvaros.

Uz augšu