Uzņēmuma «Mazda» pārdoto vienību skaits Eiropā šī gada otrajā ceturksnī salīdzinājumā ar šo paša laika periodu pērn palielinājies par 13%, sasniedzot 47 232 automašīnas, informēja uzņēmumā.
Par 13% pieaug «Mazda» pārdoto auto skaits Eiropā
Vislielākais «Mazda» pārdošanas apjomu kāpums novērots Spānijā, kur palielinājums salīdzinājumā ar 2014.gada otro ceturksni ir 45%. Ar diviem cipariem rakstāms pārdošanas apjomu kāpums reģistrēts arī, piemēram, Itālijā - pieaugums par 35%, Nīderlandē - par 21%, Polijā - par 20% un Apvienotajā Karalistē - par 19%.
«Mazda Europe» viceprezidents pārdošanas jautājumos Martins ten Brinks skaidro, ka kāpums ir gaidāms arī turpmāk. «Mēs nekādā gadījumā savu uzvaras gājienu neesam beiguši - jaunā «Mazda CX-3» kopš izlaišanas pagājušajā mēnesī ir pārspējusi mūsu jau tā augstās cerības, un ceļā uz laišanu tirgū ir ceturtās paaudzes «Mazda MX-5»,» skaidro uzņēmuma pārstāvis.
Pagājušajā ceturksnī populārs bijis modelis «Mazda2», kura pārdošanas apjomi palielinājās par 57%. «Īpaši ražīgs» esot bijis jūnijs, kad pārdošanas apjomi gada griezumā palielinājās par vairāk nekā 93%.
Pašreizējās aplēses liecinot, ka 19.jūnijā tirgū izlaistais modelis «Mazda CX-3» gūs panākumus strauji augošajā mazo apvidus auto (SUV) segmentā. Jaunās paaudzes automobilis «Mazda MX-5» Eiropā savukārt būs iegādājams augustā. Līdz tam Japānas autoražotājs tikai divu gadu laikā tirgū būs laidis septiņus jaunus modeļus.