Galactico tirdzniecības centros ieviesti līdz šim nebijuši pakalpojumi (4)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Galactico piecu tirdzniecības centru Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) modernizējot klientu servisu, investējis nepilnus 800 tūkstošus eiro. LCM veicis būtisku modernizāciju un ieviesis Latvijā vēl nebijušus pakalpojumos un ērtībās, lai nodrošinātu vienotu iepirkšanās kvalitāti tirdzniecības centros.

Jaunie pakalpojumi un uzlabojumi klientu servisā ir apvienoti zem Galactico serviss standarta. Galactico serviss ir vienots servisu kvalitātes standarts visos piecos Galactico tirdzniecības centros, lai padarītu cilvēku iepirkšanos iespējami ērtu un patīkamu. Uzlabojumi attiecas ne tikai uz iepirkšanās apstākļiem, bet arī pirmo reizi Latvijā ieviestiem bezmaksas pakalpojumiem, kas uzturēšanos un iepirkšanos tirdzniecības centrā pakārto atbilstoši moderna un aktīva cilvēka dzīvesveidam. Īpaša uzmanība ir pievērsta arī vides pieejamībai cilvēkiem ar kustību traucējumiem un mūsu tirdzniecības centru apmeklētāju fiziskam un emocionālam komfortam ar veselību un pašsajūtu saistītās nepatīkamās situācijās, stāsta LCM centru komercdirektore Evija Majevska.

Foto: Publicitātes foto

Galactico tirdzniecības centros īpaši izceļami sekojoši Galactico servisi, kuri ir jaunums Latvijā:

  • Interaktīvās atpūtas zonas, kurās ērti var noturēt īsas tikšanās vai lietot tajās izvietotos iPad;
  • Mobilo telefonu uzlādes punkti, kuros iespējams ērti un droši atstāt lādēties savu mobilo telefonu;
  • Informācijas navigācijas stendi, kuros ērti var interaktīvā veidā atrast nepieciešamo veikalu, uzzināt maršrutu līdz tam, izdrukāt kuponus - īpašos piedāvājumus šajos veikalos. Šajos navigācijas stendos ir pieejama arī režīma maiņa – ja to lieto cilvēks ratiņkrēslā – aktīvā navigācijas sadaļa pārceļas uz ekrāna lejas daļu;
  • Modernizētas māmiņu istabas mazuļu un viņu vecāku ērtībām;
  • Speciāli izveidotas telpas pirmās palīdzības sniegšanai, kurās pieejams nepieciešamais aprīkojums un medicīnas materiāli;
  • Mobili iepirkšanās ratiņi – līdzīgi kā lidostās, kuros ievietot rokassomu, virsdrēbes un pirkumus, padarot iepirkšanos ērtāku un patīkamāku.

Sadarbībā ar Invalīdu un viņu draugu grupu Apeirons LCM veicis auditu par tirdzniecības centru pieejamību cilvēkiem ar kustību traucējumiem un māmiņām ar bērnu ratiņiem. Kā daļa no Galactico servisiem arī

Apeirona sniegtie ieteikumi ir realizēti dzīvē, tā uzlabojot vides pieejamību.

Rekonstruētajās māmiņu istabās tiek nodrošināta iespēja pabarot un apkopot mazuli. Šajā telpā var iebraukt ar bērnu ratiņiem, telpa ir piemērota apmeklējumam vecākiem kopā ar bērniem. Tāpat kā invalīdu tualetes arī māmiņu istabas ir slēgtas un tiek atslēgtas pēc pieprasījuma – izsaukuma pogas, kas atrodas pie ieejas nospiešana.

Foto: Publicitātes foto

«Vides pieejamības uzlabošana nav obligāts nosacījums, lai iestādes varētu darboties. Svarīgi arī, ka iepirkšanās centri jau ir tās vietas, kur cilvēki ar kustību traucējumiem var justies ērti. Tieši tādēļ esam priecīgi, ka Latvijā mums ir uzņēmumi, kas par klientu ērtību domā vairāk, nekā to nosaka likums. Vides pieejamība pēdējo gadu laikā ir ievērojami uzlabojusies un tas lielā mērā pateicoties cilvēkiem, kas šo tematu cenšas izzināt un to pilnveidot,» - tā Apeirona valdes priekšsēdētājs Ivars Balodis.

«Bieži, strādājot ar klientiem un gatavojot tiem satura stratēģijas komunikācijai sociālajos medijos, dažādos pētījumos redzu, ka

viena no populārākajām nodarbēm ārpus mājas dažādās vecuma grupās ir tirdzniecības centru apmeklēšana.

Mūsdienās cilvēki arvien vairāk laika pavada tirdzniecības centros - ne tikai iepērkoties, bet arī tiekoties ar draugiem, tāpēc jo īpaši svarīga ir apkārtējā vide. Iespēja uzlādēt telefonu, planšetdatoru vai portatīvo datoru, šajā digitālajā laikmetā ir īpaši svarīga. Izmantojot piedāvātos iPad varam pieslēgties saviem sociālajiem tīkliem, uzzināt jaunākas aktualitātes vai pat noskaidrotu sabiedriskā transporta kustības sarakstu», par interaktīvo atpūtas zonu priekšrocībām stāsta jauno mediju un sociālo tīklu eksperts, digitālā mārketinga speciālists Artūrs Mednis.

Foto: Publicitātes foto

«Drošības kompānijas GRIFS AG darbinieki, kas pilda apsardzes funkcijas tirdzniecības centros Origo, Alfa un Galerija Centrs, ir izgājuši pirmās neatliekamās palīdzības sniegšanas kursus, un regulārās apmācībās un instruktāžās atsvaidzina savas zināšanas, līdz ar to ir gatavi, savu iespēju robežās, sniegt palīdzību tirdzniecības centru apmeklētājiem. Jaunās pirmās palīdzības sniegšanas telpas ar speciālu inventāru un aprīkojumu ir būtisks papildinājums klientu servisā, jo nodrošina atbalstu tirdzniecības centru apmeklētājiem sarežģītās un nepatīkamās situācijās. Šīs telpas paredz iespēju sniegt pilnvērtīgāku pirmo palīdzību, īpašos gadījumos sagaidīt neatliekamo medicīnisko palīdzību,» par jaunajām pirmās palīdzības telpām stāsts drošības kompānijas GRIFS AG korporatīvo klientu apsardzes vadītājs Uģis Začs.

Kopā Galactico serviss piedāvā vairāk nekā 30 dažādus pakalpojumus pircēju ērtībai – māmiņu istaba, mobilo telefonu uzlāde, invalīdu tualetes, pirmās palīdzības istabas, interaktīvās atpūtas zonas, taksometru izsaukšanas iespēja, faksa nosūtīšana, kopēšanas un skenēšanas pakalpojumi, pagarināti banku darba laiki, bezmaksas Wifi, lietussargu noma, interaktīvie navigācijas stendi, mobilā aplikācija, elektromobiļu uzlāde (t/c Origo), lietussargu maisiņi (t/c Galerija Centrs), mobilie iepirkšanās ratiņi (t/c Mols un t/p Alfa) u.c.

Foto: Publicitātes foto
Komentāri (4)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu