Bijušais Samsung mārketinga direktors reklamēs HTC viedtālruņus (9)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Taivānas viedtālruņu ražotājs «HTC» pēc ne īpaši veiksmīgas jaunākā viedtālruņa «HTC One M8» palaišanas pārdošanā pieņēmis darbā bijušo konkurenta «Samsung» ASV reģiona mārketinga direktoru Polu Goldenu, vēsta informācijas tehnoloģiju ziņu portāls «Mashable».

Lai tiktu galā ar finansiālajām problēmām, kuru cēlonis lielā mērā ir neveikls produktu mārketings, «HTC» pieņēmis darbā konkurenta «Samsung» bijušo ASV reģiona mārketinga direktoru Goldenu. «HTC» valdes priekšsēdētājs Čens Vangs bilda, ka Goldens kā ārštata darbinieks vairākas nedēļas konsultējis uzņēmumu un patlaban izlemts viņu pieņemt darbā. Vangs arī iepriekš ir atzinis, ka «HTC» ir problēmas komunicēšanā ar klientiem, kā arī produkta tēla veidošanā

«HTC» pēdējā laikā nācis klajā ar vairākiem «One» sērijas telefoniem, kas no lielas daļas pazīstamākajiem «Android» telefoniem atšķiras ar rūpīgi nostrādātu ārieni, kas izgatavota no slīpēta alumīnija. Kritiķi gan «HTC One M7», gan arī jaunāko «One M8» novērtējuši kā vienu labākajiem pieejamajiem viedtālruņiem «Android» platformai, tomēr abu telefonu pārdošanas apjomi, salīdzinot ar līderiem no tādām kompānijām kā «Samsung» un «Apple», bija samērā niecīgi. Pašlaik «HTC» ASV ieguvis tikai 2% tirgus, bet tai pat laikā «Samsung» aizņem 27,5%, teikts «Mashable». «HTC» neveiksmes atspoguļojas tā finanšu datos, kas pērn uzrāda izglābšanos no zaudējumiem tikai par mata tiesu - tos novērsa tikai pazīstamā «Beats Audio» zīmola pārdošana.

Lai reklamētu savu «One M8» viedtālruni, «HTC» bija sākuši kampaņu, kur pazīstamais aktieris Roberts Daunijs dažādās konceptuālās reklāmās tēloja ekscentrisku mārketinga speciālistu. Diemžēl, lai arī atjautīgas, tomēr reklāmas nespēja iedrošināt potenciālos klientus izvēlēties jauno «One M8» par labu veiksmīgākajiem flagmaņiem no «Samsung» vai «Apple». «HTC» pirmajā mēnesī pārdeva tikai piecus miljonus «One M8», kamēr «Apple» tādā pat periodā notirgoja 12 miljonus «iPhone 5S» un arī «Samsung» sasniedza līdzīgus apjomus ar saviem «Galaxy S4».

Komentāri (9)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu