Pēc Bērziņa domām, premjere piekritīs, ka šāds jautājums ir jārisina, noteiks konkrētu laika grafiku, konkrētus uzdevumus, ar kuriem nākt klajā. Viņš prognozē, ka trijos mēnešos darba grupa varētu uzdevumu paveikt. «Jā, tik ātri, jo informācija ir pieejama pilnīgi visa. Protams, jāpieaicina Latvijas Pašvaldību savienība, pasažieru pārvadātāju sabiedriskās organizācijas, kā arī tāda organizācija kā mūsējā - «Latvijas ceļu būvētājs«. Ja visi no tā «kratās nost» un saka, ka nespēj neko tādu noorganizēt, tad mēs būtu arī gatavi šo darba grupu vadīt,» uzsver Bērziņš.
Viņš vērtē, ka Straujuma ir ļoti loģiska un racionāla sieviete, kura «problēmas nemēģina nostumt kaut kur malā, atlikt uz nenoteiktu laiku, kā to, izskatās, piekopa iepriekšējais premjers Valdis Dombrovskis (V), bet mēģina tās risināt».
Kā ziņots, valsts autoceļiem 2014.gadā paredzētais finansējums ir 250 miljoni eiro, kas ir par 21,1 miljonu eiro vairāk nekā 2013.gadā.
Latvijā vienā kilometrā ceļa valsts gadā iegulda tikai 2800 eiro, kamēr Igaunijā - 10 890 eiro, Lietuvā - 9298 eiro. Igaunija ceļos iegulda 1,46% no iekšzemes kopprodukta, Lietuva - 0,85%, kamēr Latvija - tikai 0,72%. Slikto ceļu dēļ autobraucējiem zaudējumi ir 745 miljoni eiro gadā, un tas nozīmē, ka šī iemesla dēļ arī sadārdzinās preces veikalā, piemēram, piena pakas.