7 dolāri padara laimīgu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Savu interneta mājas lapu iespējams izveidot dažās minūtēs. Turklāt tas nepavisam nav grūti un sarežģīti. Tāda ir pārliecība, ko intervijā portālam TVNET rada interneta risinājumu uzņēmuma SIA “Anazana” dibinātājs Ruslans Škoļnijs. Viņš atklāj Latvijā izveidotās kompānijas ambiciozos plānus.

Sarunas iesākumā Ruslans iepazīstina ar uzņēmuma darbību. Tas piedāvā interneta risinājumus un pakalpojumus mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī privātpersonām.

“Anazana” piedāvā domēna reģistrāciju bez starpniekiem, kā arī rīkus, kā lietotājam viegli, ērti un bez maksas izveidot pašam savu interneta mājas lapu un veikalu.

Šai platformā izveidotās mājas lapas cieši saistītas ar sociālajiem tīkliem. Tas nozīmē – tiklīdz uzņēmējs ievieto jaunu ziņu, fotogrāfijas vai citu informāciju savā mājas lapā, tā automātiski nonāk arī “Facebook” un “Twitter”.

Kompānija nodrošina diennakts informatīvo palīdzību. Turklāt tā nepārtraukti pieejama gan latviešu, gan krievu valodā.

Ruslans akcentē arī datu drošību – mājas lapu darbība esot ļoti stabila. Tāpat mājas lapās iespējams izvietot neierobežota apjoma informāciju. Tā var būt dažādās valodās.

Demonstrējot, cik ātri un viegli ir izveidot mājas lapu “Anazana” sistēmā, Ruslans pārsteidz, nosaucot pakalpojuma cenu.

Tas viss maksā tikai 7 dolārus mēnesī.

Summa ir tik pārsteidzoši maza, ka uzņēmējam nākas mani vēlreiz pārliecināt, ka “citu slēptu piemaksu nav”. Turklāt labākais ir tas, ka maksu sāk iekasēt tikai tad, kad mājas lapa ir pilnībā gatava un tās veidotājs ir apmierināts ar rezultātu.

Kamēr topošais klients "Anazana" sistēmu vēl tikai pēta un mājas lapu veido, no viņa netiek prasīts ne santīms.

Ruslans rāda “Anazana” priekšrocības
Ruslans rāda “Anazana” priekšrocības Foto: TVNET

Var arī labi nopelnīt

Viņš akcentē, ka “Anazana” rīki var būt noderīgi ne tikai uzņēmēja biznesam - ar tiem var arī nopelnīt. Sistēma dod iespēju saņemt dolāru mēnesī par katru mājas lapu, kuras izveidotājam esat ieteicis šos rīkus.

Ruslans “Anazana” lietotājiem nesola miljonus, taču uzsver, ka

50-100 dolāru mēneša ienākumi sistēmā ir iespējami.

Lieli plāni arī starptautiski

Stāstot par pašu uzņēmumu, Ruslans atklāj, ka projekts ir starptautiska mēroga. Jau patlaban tajā iesaistīti ne tikai latvieši un Latvija. Tajā darbojas arī pasaulē atzīti uzņēmējdarbības speciālisti.

Komandas plānos ir iekarot ne tikai Latviju, bet arī citas valstis. Viskonkrētākie plāni “Anazana” ir saistībā ar ASV mazajiem un vidējiem uzņēmējiem. Lai tos sasniegtu, jau nodibināts uzņēmums Kalifornijā, kur arī mīt “Anazana” pārstāvji.

Uzņēmuma nopietnos nolūkus Amerikas tirgū apstiprina “Anazana” dalība pagājušās nedēļas premjera Valda Dombrovska delegācijā, viesojoties ASV.

Neapstāsies pie investētā

Tāpat jau drīzumā plānots ievērojami paplašināt uzņēmuma īpašnieku struktūru, piesaistot jaunas investīcijas.

Pēdējo divu gadu laikā idejas īstenošanā investēti 1,7 miljoni dolāru.

Tuvākajā laikā ieguldījumu apjoms ievērojami pieaugs: “Jau patlaban vairāki investori ar savu ieguldījumu projektā ir apstiprinājuši tā milzīgo potenciālu un iespējas.”

Runājot par starptautiskiem plāniem, Ruslans atklāti saka, ka ar šo projektu Latvijā nav iespējams nopelnīt. Kopumā peļņa plānota pēc 2-3 gadiem.

Apgrozījuma skaitļus Ruslans neatklāj, taču uzņēmuma ambīcijas raksturo ar tirgus daļām. Pirmā gada laikā izdevies iekarot 1% Latvijas mājas lapu tirgus. Trīs gadu laikā uzņēmuma mērķis ir kļūt par savas nozares līderiem Latvijā.

Ne tikai lielie un zināmie vārdi

Jau tagad “Anazana” sistēmu izmanto tādi pazīstami Latvijas uzņēmumi kā “Spodrība”, “SAF Tehnika”, “Aviokases.lv”, “Tenax” un citi.

Taču Ruslans uzsver, ka mājas lapas var viegli izveidot arī pavisam mazi uzņēmēji, piemēram ģimenes firmas un pašnodarbinātie. Mājas lapas ar “Anazana” rīkiem izvēlējušies arī dažādi amatnieki, galdnieki, rokdarbnieces un citi radoši cilvēki. Skaista mājas lapa tapusi kādam paštaisītu rotaļlietu izgatavotājam.

Tāpat mājas lapas iespējamas speciāliem pasākumiem, piemēram, dzimšanas dienai vai kāzām.

“Anazana” vadītājs vairākkārt atgādina, ka mājas lapu izveide un uzturēšana ir tik viegla, ka to var darīt pat cilvēki gados.

Vecākajai mājas lapas izstrādātājai ir 76 gadi.

Kā nonāca līdz idejai?

Ruslans atklāj, ka ideja par “Anazana” radās pašā krīzes sākumā – jau 2008.gadā. Kad toreizējie klienti, kas par mājas lapas izstrādi bija gatavi maksāt vairākus tūkstošus, sāka meklēt lētākus piedāvājumus, idejas autori saprata, ka jārada kaut kas jauns.

Uzņēmums sāka attīstīt jaunu produktu, kas būtu augstas kvalitātes, bet tai pašā laikā pieejams Latvijas tirgus reālajai maksātspējai. Apvienojot uzņēmuma dibinātāju 20 gadu pieredzi, bija iespēja tam tapt salīdzinoši īsā laikā, radot pieprasītu un globāli konkurētspējīgu produktu.

Tā izskatās "Anazana" vērtību grafiskais attēlojums
Tā izskatās "Anazana" vērtību grafiskais attēlojums Foto: Publicitātes foto

Īpaši pārdomāts nosaukums

Ļoti interesants ir arī Ruslana stāsts par “Anazana” nosaukumu un logo. Tas saistīts ar dziļu filosofiju. To labi iezīmē uzņēmuma vērtību grafiskais attēlojums. Tajā kā centrālā persona likts pats cilvēks un seši svarīgākie tā dzīves aspekti, kuru līdzsvars raksturo uzņēmuma dibinātāju izpratni par laimi.

Harmoniskai jābūt ne tikai garīgajai un materiālajai pasaulei, bet arī veselības un darba attiecībām, kā arī ģimenes un sabiedrības līdzsvaram.

Tāpat līdzsvars attēlots “Anazana” nosaukumā, kur z burts ir vidū un simbolizē divus septiņniekus, kas novietoti viens otram pretī.

Ruslans skaidro, ka labai uzņēmuma komandai jābūt ne tikai līdzīgām interesēm, bet arī vērtībām.

Viņš piemin arī labdarību, kas uzņēmumā bijusi svarīga no pirmās dienas. “Ar mūsu labdarības fonda palīdzību un atbalstu visas Latvijas skolas saņem dāvanā bezmaksas domēna vārdu un mājas lapu. Fonda mērķis ir atbalstīt radošumu un tieksmi pēc jaunām zināšanām.”

Iesaka veidu, kā kļūt laimīgiem

Sarunas noslēgumā Ruslans rāda savu vizītkarti, uz kuras uzdrukāti šādi vārdi “A chance to be free and happy” (no angļu valodas – “Iespēja būt brīvam un laimīgam”). Jaunais vīrietis pauž pārliecību – kļūstot par uzņēmēju, cilvēks var pats plānot savu laiku un darbības, tādā veidā kļūstot brīvs un laimīgs. Iesaistoties savā biznesā,

cilvēkā atmostas entuziasms, radošas idejas un atraisās brīvības sajūta.

P.S. Šis materiāls tapis jaunās portāla TVNET rakstu sērijas “Vērtīga pieredze” ietvaros. Šai sērijā stāstām par Latvijas uzņēmumiem, kuri veiksmīgi pārcietuši krīzes gadus un turpina attīstību.

Ar šiem rakstiem TVNET vēlas atbalstīt vietējos veiksmīgos un inovatīvos uzņēmējus, tādēļ par šiem materiāliem TVNET neprasa nekādu naudu. Par šiem rakstiem neviens TVNET nav maksājis. Un, ja kādam labam uzņēmumam tā ir papildu reklāma, tad mēs par to tikai priecāsimies!

Ja arī tev zināms kāds Latvijas uzņēmums, kurš attīstījies krīzes iespaidā un par kura darbošanos būtu vērts uzzināt citiem, droši pavēsti to portālam, rakstot uz e-pasta adresi zinas@financenet.lv!

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu