Ķirsons jaunajā ēstuvē plāno pārdot 1000 burgerus dienā (9)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Jaunā uzņēmēja Gunāra Ķirsona ēstuve «Ķirsons Māja», kas būs vienlaikus veikals un bistro, darbu sāks nākamnedēļ, 23.jūlijā, šodien medijiem paziņoja uzņēmēja pārstāvji.

Jaunajā ēstuvē «Ķirsons Māja» plānots pārdot 1000 burgerus dienā, informēja uzņēmējs.

Burgeru cenas būs no 90 līdz 95 santīmiem gabalā. Patlaban gan burgeru iekārtas vēl nav uz vietas, taču būs pēc četrām nedēļām.

Jaunais zīmols ir izveidots, lai akcentētu jauno un atšķirīgo produkciju. Kopumā veikalā būs vairāk nekā 200 preču pozīciju, savukārt bistro - vairāk nekā 150 ēdienu pozīcijas.

Jaunā ēstuve nodarbinās vairāk nekā 30 darbiniekus.

Jauno ēstuvi pārvaldīs uzņēmums, kura paspārnē darbojas «Ķirsons Māja», SIA «MC Horeca Holding». Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2000 latu. «K.E. Projekti» pilnībā pieder Ķirsonam.

Kā vēstīts, šodien Stirnu ielā 32, Rīgā, AS «Lido» īpašnieks un padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons rīko mediju brokastis, lai informētu par jaunā zīmola «Ķirsons» izveidi un jauno ēstuvi «Ķirsons Māja».

Aptuvenās investīcijas šajā projektā tika lēstas ap vienu miljonu eiro jeb 700 000 latu. Taču, ņemot vērā sadārdzinājumu 35-40% apmērā, ko veido nepieciešamo iekārtu izmaksas, jaunās ēstuves izmaksas varētu sasniegt pat vienu miljonu latu.

Jauno ēstuvi pārvaldīs pērn 17.septembrī dibināta, Ķirsona vadīta kompānija SIA «MC Horeca Holding», kuras paspārnē darbojas «Ķirsons Māja». Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2000 latu. 50,05% SIA «MC Horeca Holding» pieder Ķirsonam, bet 49,95% - SIA «Capital Investments», liecina «Firmas.lv» informācija.

Ķirsonam pieder arī 100% kompānijas «Lido» kapitāldaļu, 50% kapitāldaļu uzņēmumā «Zaļā zeme Lido» un 50% kapitāldaļu uzņēmumā «Daugmales projekti».

Jau ziņots, ka 2011.gadā «Lido» izdevies atgriezties pie peļņas gūšanas, liecina «Firmas.lv» informācija. 2010.gadā «Lido» strādāja ar 9,615 miljonu latu zaudējumiem, bet 2011.gadā gūta 1,03 miljonu latu peļņa. «Lido» apgrozījums pieaudzis par 2,1% - no 17,64 miljoniem latu 2010.gadā līdz 18,01 miljonam latu 2011.gadā.

Patlaban «Lido» tīklu veido viens «pop-up» bistro un astoņi bistro Latvijā, kā arī viens «Lido» bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un divi veikali Rīgā un Liepājā.

Komentāri (9)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu