Diskusijā, kas vakar pievakarē notika «Birojnīcā», Berga bazārā, arī tika prezentēti sociālo pētījumu firmas «GfK» dati, kas liecina, ka Latvijas iedzīvotāji skatās televīziju būtiski vairāk nekā 2000.gadā. Patlaban televīzijas skatītājs pie televizora (vai ar televizoru, ieslēgtu fonā) vai cita skatīšanās rīka pavada 350 minūtes dienā, pirms 11 gadiem tās bija tikai 258 minūtes, teica «GfK» pārstāve Māra Tauriņa.
Kā vienu iemeslu Tauriņa minēja lielāku programmu izvēli maksas televīzijas piedāvājumā un iespēju skatīties televīzijas saturu caur internetu, kuru patlaban lieto trīs ceturtdaļas Latvijas iedzīvotāju, bet 2001.gadā - tikai piektā daļa.
Alika savukārt teica, ka «Top» programmu klāsts «Lattelecom» televīzijas piedāvājumā ir nemainīgi «TV3» un LNT, kam seko abi Latvijas Televīzijas kanāli. «Discovery Channel», «Fox Crime» un citi populāri ārzemju kanāli šo statusu nav apdraudējuši.
Pasākumā, kuru organizēja «Lattelecom», uzstājās arī tehnoloģiju blogeris Kristaps Skutelis (pazīstams kā «krizdabz»), kurš uzsvēra, ka mobilajām ierīcēm un mobilajam internetam nākotnē būs būtiska, ja ne galvenā loma televīzijas skatīšanās jomā. Pagaidām gan Latvijā tā sauktos viedtelefonus, ar kuriem var skatīties televīzijas un video pārraides internetā, pārsvarā lieto spēlēm (61%).
«Lattelecom» interaktīvās, interneta un virszemes televīzijas piedāvājums atšķiras tehnisku un juridisku iemeslu dēļ, virszemes ēterā ciparu tiklos var pārraidīt, augstākais, 53 kanālus, interneta televīzija piedāvā 22 programmas, bet interaktīvajā TV var skatīties līdz pat 110 programmām.