"Rīgas Satiksme" nepilda solījumus par e-taloniem (164)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Lai arī skaitās, ka jaunā e-talona sistēma Rīgas sabiedriskajā transportā pilnvērtīgi darbojas jau nedēļu, cilvēki katru dienu saskaras gan ar tehniskām, gan citām problēmām.

Pat ja tagad iemācījušies, kā e-talons transportā jālieto, tirdzniecības vietās viedbiļešu kartes bieži vien nemaz nav nopērkamas. Kāpēc tā?

Rīdziniecei Gunitai meita mācās 8.klasē. Skola visiem bērniem pasūtījusi personalizētos skolēnu e-talonus, lai uz kartes būtu arī bērna vārds un foto. Tie ar naudu jāpapildina pašiem. Atkarībā no mēnešbiļetes veida, pakalpojums skolēna vecākiem izmaksā ap 7 latiem mēnesī un tas esot izdarāms visos Narvessen, Preses apvienības un Plus punkta kioskos. Taču realitātē viss ir citādi.

Rīdziniece Gunita: "Aizbraucu, izstāvēju rindu, pienāca mana kārta, saka: jūsu talons nelasās! Ko nu darīt? - Brauciet uz "Rīgas Satiksmi". Zvanu uz informatīvo tālruni 800.., tas visu laiku aizņemts." Beidzot Gunita tomēr nokļuvusi vienā no klientu apkalpošanas centriem, taču ar to problēmas nebeigušās. "Tur atzinās - jā, manas meitas karte ir nederīga, taisīsim jaunu. Kad pagaidīju, beigās jau saņēmām. Bet tas man prasīja 3 h un pusi no darba dienas."

Šādi tehniski brāķi gadās arī citiem lietotājiem. Kaut arī "Rīgas Satiksme" pirms tam sakās kartes pārbaudījusi, esot jārēķinās, ka tehniskas kļūmes notiek, norāda uzņēmuma pārstāvis. "Rīgas satiksme" E-talona projekta koordinācijas grupas vadītājs Edgars Kreits: "Arī no ražotāja ir kaut kāds procents, kad karte var nedarboties. Tajā brīdī, kad pesonalizējām, likām vārdu, uzvārdu, foto, karte darbojās. Diemžēl jāsecina, ka tāda problēma ir."

Bet šī nav vienīgā problēma. LNT ziņās vērsās arī Andris. kurš 4.maijā gribējis nopirkt mēnešbiļeti. Pirmo reizi to pērkot, jāpiemaksā vēl 2 lati par plastikāta kartīti, ko varēs lietot ilgstoši, ik pēc mēneša papildinot no jauna. Taču Rīgas centrā tas bijis neiespējami: "Tai vajadzēja būt, cik man zināms, Narvessen, Plus punktos, bet nebija nekur. Jautāju pārdevējai - teica, ka kav piegādājis Tramvaju un trolejbusu parks."

"Rīgas Satiksme" e-talonu masveida izpirkšanu skaidro ar to, ka daudzi līdz aprīļa beigām vēl brauca ar veco papīra mēnešbiļeti, kas beidzās 30.aprīlī. Tāpēc sastrēgums radies tieši maija sākumā. "Iespējams, kādā brīdī nebija, mēs tiešām cenšamies, jo pieprasījums ir liels, redzam, ka kartes izpirktas ātrā laikā," stāsta Edgars Kreits.

Daudzi ir neapmierināti, ka personalizēto e-talonu nevar papildināt internetā. To Rīgas satiksme" solīja no 5.maija, taču joprojām nav skaidrs, kad šis pakalpojums būs pieejams. Šobrīd to testa režīmā lietojot 250 rīdzinieku, taču arī citi gribētu e-talonu papildināt internetā nevis tā vietā skriet pa Rīgu, meklējot attiecīgos tirdzniecības punktus.

Ja tuvākajā laikā iedzīvotāju sūdzību skaits augs, "Rīgas Satiksme" sola pagarināt klientu apkalpošanas centru darba laiku un ierīkot papildus informatīvā tālruņa līnijas. Jo šobrīd to cilvēkiem sazvanīt esot praktiski neiespējami.

Nedienas ap e-talonu pamanījis arī Rīgas domes priekšsēdētājs Jānis Birks. Viņš no uzņēmuma "Rīgas Satiksme" vadītāja Leona Bemhena vēlas dzirdēt paskaidrojumus: "Ja kāds ir noguris vai nespēj pienācīgi tikt galā ar sev uzticētajiem pienākumiem, varbūt jāļauj viņam atpūsties," izteicies Birks. Jāņa Birka tikšanās ar "Rīgas Satiksmes" valdes priekšsēdētāju plānota nākamnedēļ.

Komentāri (164)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu