Mārketinga konkursa "Grad Prix" saņem "Tele2" tarifu plāna "Meteorīts" ieviešana (8)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Telekomunikāciju operatora "Tele2" tarifu plāna "Meteorīts" ieviešana Latvijas tirgū atzīta par pagājušā gada efektīvāko mārketinga sasniegumu, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja konkursa organizatori.

"Tele2" tarifu plāna "Meteorīts" ieviešana Latvijas tirgū un "Tele2" mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis saņēma mārketinga sasniegumu konkursa "Password 2010" "Grand Prix" jeb galveno balvu. Pie kampaņas realizācijas strādāja šādas aģentūras: "Papa", "Inspired", "Sponsorking", "Digibrand", "Bad Dog" un "Deep White".

Pamatkategorijā apgalvota "Aldara" kampaņa "Zelta draugu plosts" un "DDB Latvia" izpilddirektors Andris Rubīns un "Fuse" radošais direktors Gatis Mūrnieks. Pie kampaņas realizācijas strādāja šādas aģentūras: "DDB", "Fuse" un "Cube".

Savukārt atzinību saņēmuma "SMS Credit" kampaņa "Atdod tik, cik aizņēmies!" un "Airport" vadītāja un radošā direktore Žanete Lūse. Pie kampaņas realizācijas strādāja šādas aģentūras: "Inspired", "Airport", "Marana Production" un "Hauska & Partner".

Par efektīvāko kampaņu kategorijā "Sociālā kampaņa" kļuva "Ziedot.lv" kampaņa "Nedalīsim Latviju paēdušajos un neēdušajos" un balvu saņēma "DDB Latvia" izpilddirektors Andris Rubīns un "Ziedot.lv" vadītāja Rūta Dimanta. Pie kampaņas realizācijas strādāja šādas aģentūras: "DDB", "Media House", "P.R.A.E.", "Nords Porter Novelli", "Prodactiv", "Cube Media" un "Tritone".

Par efektīvāko kampaņu "Mazbudžeta kategorijā" kļuva "Tele2 meteorīts - lai visi runā!" un balvu saņēma "Inspired" projektu vadītājs Jānis Erts. Pie kampaņas realizācijas strādāja aģentūras "Inspired" un "Abnormal".

Atzinību saņēma arī "O!Karte vīrusa video" un "DDB Latvia" stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs. Pie kampaņas realizācijas strādāja šādas aģentūras: "DDB Latvia", "Tritone" un "Cube".

Konkurss "Password 2010" norisinās septīto gadu, šogad konkursam kopumā iesniegti 22 darbi.

Konkursu rīko "Best marketing" sadarbībā ar Amerikas mārketinga asociāciju, tādēļ kampaņu vērtēšanā tiek izmantoti starptautiskie EFFIE kritēriji, kas ir viens no 30 dažādās pasaules valstīs rīkotajiem mārketinga efektivitātes konkursiem.

Atšķirībā no pārējiem reklāmas festivāliem un konkursiem šajā konkursā tiek vērtēts ne tikai kampaņas radošums, bet arī izmantotie mediju risinājumi un kampaņu rezultāti, informē rīkotāji.

Darbus vērtēja "Swedbank" mārketinga un korporatīvās komunikācijas daļas vadītāja Inna Bērziņa, "Stockmann" mārketinga vadītāja Baltijas valstīs Annika Dāvidsone, "Draugiem.lv" mārketinga direktore Santa Demme, "Dinamo Rīga" mārketinga direktors Gundars Grāpis, reklāmas speciālists Armands Leitis, "Media House" vadītājs un valdes loceklis Juris Liepiņš, "Radio Skonto" programmu direktors Valdis Melderis, "TNS Latvia" vecākā projektu direktore Ilva Pudule un "Hill & Knowlton" valdes priekšsēdētājs Ralfs Vīlands.

Kompānija "Best Marketing" kopš 1997.gada organizē konferences un seminārus. "Best Marketing" rīkotās gadskārtējās konferences "Password" un "Wazzap" katru gadu apmeklē aptuveni 600 mārketinga speciālistu visās Baltijas valstīs. "Best Marketing" pārstāvniecības darbojas arī Lietuvā, Igaunijā, Ukrainā, Polijā, Horvātijā, Čehijā un Ķīnā.

Komentāri (8)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu