"Danske Bank" Baltijas valstīs pārtrauks korporatīvo klientu apkalpošanu

LETA/BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: EPA/Scanpix

Dānijas banka "Danske Bank" paziņojusi, ka nākotnē Baltijas valstīs koncentrēsies uz Ziemeļvalstu korporatīvo klientu un starptautisko korporāciju struktūrvienību apkalpošanu un šogad pārtrauks piedāvāt ikdienas bankas produktus.

"Danske Bank" savā mājaslapā norāda, ka, ņemot vērā bankas jauno stratēģiju, tā "šogad vairs neslēgs jaunus pakalpojumu līgumus un plāno pakāpeniski pārtraukt ikdienas bankas produktu piedāvāšanu."

"Ņemot vērā vietējo uzņēmumu sadarbības pārtraukšanu ar mūsu banku, mēs vairs nespējam mūsu klientiem piedāvāt visus pakalpojumus iepriekšējā apjomā. Piemēram, "Danske Bank Link" pakalpojuma lietotāju skaits samazināsies, kas nozīmē, ka nākotnē vairs nebūs iespējams jums to izmantot, lai samaksātu par precēm un pakalpojumiem vairākos e-tirdzniecības portālos," vēsta banka, piebilstot, ka samazināsies arī to partneru skaits, kuru elektroniskos rēķinus iepriekš bija iespējams apmaksāt "Danske Bank" elektroniskajā bankā kā regulāros maksājumus.

Banka arī paziņoja, ka tā jau informējusi vietējos korporatīvos klientus, kuriem bankā nav aizdevumu vai investīciju produktu, par to kontu slēgšanu vismaz vienu mēnesi iepriekš.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu