"McDonald's" izmanto hiphopa zvaigznes kompānijas imidža veidošanai (2)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ātrās ēdināšanas kompānija "McDonald's" aktīvi izmanto hiphopa zvaigznes, lai padarītu firmas zīmolu pievilcīgāku un nozīmīgāku 21.gadsimtā, vēsta "allhiphop.com".

Kompānija ir nolīgusi slavenus reperus uzstāties pasākumos, mudina zvaigznes par naudu lietot vārdus "Big Mac" savu dziesmu tekstos, kā arī izmanto hiphopa stila dziesmas savās reklāmās.

Tagad kompānijas imidža veidošanā iesaistīts arī repa moguls Šons "P Diddy" Kombs, kurš tiek algots, lai izveidotu ātrās ēdināšanas restorānu darbiniekiem stilīgāku apģērbu.

Projekta vadītājs ir Stīvs Stouts, kurš vada imidža veidošanas kompāniju "Translation Consulting and Brand Imaging", un gaidāms, ka viņš darbinieku apģērbu izvēlē iedvesmosies no apģērbu ražotājiem "Sean John" un "Rocawear".

""McDonald''s" ir attīstījies un kļuvis par dzīvesveida zīmolu. Tā kā tagad tas ir piederīgs mūsu dzīves stilam, iesim vienu soli tālāk un padarīsim arī tā darbiniekus atbilstošākus mūsu dzīves stilam," skaidro Stouts.

Vē starp jauno "McDonald''s" darbinieku "formastērpu" potenciālajiem ražotājiem ir tādas apģērbu firmas kā "American Apparel", "American Eagle Outfitters" un "Tommy Hilfiger".

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu