"Coca-Cola" skandalozās mārketinga aktivitātes (24)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

"Coca-Cola" mārketinga skandāls, kurš izvērsās, kad kļuva zināms, ka atspirdzinošo dzērienu ražotājs slepus "uzpircis" simtiem bērnu, lai tie veicinātu brūnās limonādes noietu ātrās ēdināšanas restorānu tīklā "Burger King", ir prasījis kārtējo upuri. Blēdība tika atklāta, un atbildīgajam menedžerim Tomam Mūram būs jāpamet savs amats.

Beidzot ir pielikts punkts vairākas nedēļas ilgušām spekulācijām par to, kurš uzņemsies atbildību par trīs gadus seno nepatīkamo atgadījumu, ar kuru plašāka sabiedrība tika iepazīstināta tikai šā gada jūnijā. Kā raksta "Der Spiegel", Mūra vadītās "Food Service and Hospitality" nodaļas darbinieki bija maksājuši kādam vīrietim no Virdžīnijas, lai tas ar vairākiem simtiem bērnu apmeklētu ātrās ēdināšanas restorānu tīkla "Burger King" filiāles un tur iegādātos saldēto kolu. Mārketinga speciālisti bija domājuši veicināt "Burger King" pārdošanas apjomu kāpumu, kā rezultātā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde investētu attiecīgā aprīkojuma modernizācijā un jaunu "Coca-Cola" iekārtu iegādē. Pirms neilga laika atspirdzinošo dzērienu koncerns panāca vienošanos ar "Burger King" par līdz pat 21,1 miljonu dolāru lielas kompensācijas izmaksu. Taču ar to viss nav beidzies. "Coca-Cola" menedžeriem jāgatavojas jauniem tiesu darbiem. Piemēram, kāds bijušais kompānijas darbinieks tiesā iesniedzis sūdzību par viņa atlaišanu. Viņš arī apgalvo, ka Mūrs labi zinājis, kādas mārketinga aktivitātes tiek veiktas uzņēmumā, taču nav pievērsis tām ne mazāko uzmanību. Izmeklēšanu pret Atlantā bāzēto "Coca-Cola" veic arī prokuratūra. Tai pašā laikā "Der Spiegel" norāda, ka nopietnas finansiālas sekas koncerns neizjutīs. Kontrakti ar "Burger King" vēl joprojām ir spēkā, un arī Volstrītas investoru uzticība, šķiet, nav zaudēta. Mūrs koncernā bija pavadījis 24 gadus. Par "Food Service and Hospitality" prezidentu viņš kļuva 1999. gadā.

Komentāri (24)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu