Šodienas redaktors:
Agnija Reiniece
Iesūti ziņu!

Notiks sabiedrisko attiecību konference – seminārs “Kompānijas un vadītāja tēla veidošana”

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

26. maijā “Reval Hotel Latvija” konferenču telpās notiks sabiedrisko attiecību konference – seminārs “Kompānijas un vadītāja tēla veidošana”, kur PR speciālistiem, uzņēmumu vadītājiem, mārketinga un reklāmas speciālistiem, kā arī konsultantiem un žurnālistiem būs iespēja sanākt vienuviet un apspriest sabiedrisko attiecību nozares aktualitātes, gūt jaunu pieredzi, dalīties zināšanās un atziņās, “Financenet” informēja “Latvijas Biznesa skolas” mārketinga menedžere Anna Čekmeza.

Konferences tēmas: secīga PR politika kā instruments tirgus priekšrocību iegūšanā; globalizācijas un Latvijas virzības uz ES ietekme uz sabiedriskajām attiecībām; PR kā līdzeklis krīzes pārvarēšanai uzņēmumā; kompānijas, vadītāja un personas tēla veidošana. Konferences īpašais viesis ir Krievijas slavenais PR speciālists – Pāvels Komissarovs. Pāvels Komissarovs ir starptautiskās komunikāciju grupas “Kuzmenkov i Partneri” Krievijas Nacionālo reputāciju pētīšanas institūta klientu direktors no Maskavas. Viņa klientu sarakstā ir tādi brendi kā “Procter&Gamble”, “F. Hoffman-La Roche”, “IKEA”, “GlaxoSmithKline”, “Mary Kay”. Rīgā konferences ietvaros viņš uzstāsies ar semināru “Komunikāciju vadība krīzes apstākļos”. “Skaidras zināšanas par savas kompānijas un brendu tēlu un reputāciju uzņēmuma mērķauditorijā un sabiedrībā kopumā mūsdienās kļuvušas par stratēģijas resursu, kas nodrošina iespēju strādāt, apsteidzot citus. Stratēģiska pieeja reputācijas menedžmentam ļauj sastādīt nevainojamas un jēgpilnas komunikāciju programmas, aģentūrai skaidri formulēt tehniskos uzdevumus, objektīvi novērtēt programmu rezultātus, racionāli izlietot komunikāciju budžetu, vadīt savu informācijas lauku un visbeidzot gūt priekšrocības konkurences apstākļos,” raksturojot šī pasākuma aktualitāti, sacīja Pāvels Komissarovs. Konferencē – seminārā pieredzē dalīsies arī speciālisti no Latvijas – populāri un veiksmīgi uzņēmēji, pieredzējuši un atzīti sabiedrisko attiecību konsultanti: “McCann Erickson Riga” sabiedrisko attiecību biroja direktore Rita Voronkova; “Latvijas Unibankas” sabiedrisko attiecību grupas vadītājs Haralds Burkovskis; Rīgas domes Vides komitejas priekšsēdētājs Valdis Kalnozols; TV5 populārā šova “Fabrika” producente Baiba Ripa; a/s Jelgavas Maiznieks ģenerāldirektors un valdes priekšsēdētājs Valdis Stabulnieks; Rīgas Zooloģiskā dārza Izglītības un informācijas nodaļas vadītājs - Ingmārs Līdaka; sabiedrisko attiecību aģentūras PR-Stils izpilddirektors - Ivars Kupcis un citi zinoši un praktizējoši PR nozares pārstāvji. Konferences vadītāja ir Sabiedrisko attiecību “PR Stils” direktore, Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem valdes locekle Inga Latkovska. Papildus informāciju par konferenci – semināru iespējams gūt Latvijas biznesa skolas mājas lapā.

Komentāri
Svarīgākais
Uz augšu