Latvijas bankas turpmāk izmantos tikai "BankServisa" pakalpojumus

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Latvijas komercbankas, kuras līdz šim maksājumu karšu apkalpošanai izmantoja "Baltijas Karšu centra" (BKC) pakalpojumus, naktī no ceturtdienas uz piektdienu pilnībā pāriet uz karšu apstrādes centra "BankServiss" pakalpojumu izmantošanu, informēja "BankServisa" mārketinga departamenta direktore Inese Kalveite.

Viņa norādīja, ka sadarbību ar BKC pārtrauks "Latvijas Hipotēku un zemes banka" ("Hipotēku banka"), komercbanka "Baltikums", "Ogres komercbanka", "Multibanka", "Māras banka", kā arī "Hansabanka", kas iepriekš sadarbojās gan ar BKC, gan "BankServisu". "Hipotēku bankas" sabiedrisko attiecību speciāliste Adriāna Hincenberga norādīja, ka banka 20.februārī sāks sadarbību ar "BankServisu" un vienlaicīgi pārtrauks sadarbību ar BKC. Viņa pauda, ka maksājumu karšu apstrādes centra maiņas gaitā laika posmā no 20.februāra pulksten 19 līdz 21.februāra pulksten 10 bankomātos un norēķinu vietās netiks apkalpotas "Hipotēku bankas" maksājumu kartes. Tāpat, iespējams, 21.februarī maksājumu karšu apkalpošana var tikt traucēta. Arī "Hansabankas" preses sekretārs Artūrs Eglītis informēja, ka 21.februārī notiks bankas "Eurocard/Mastercard" karšu izdošanas un uzturēšanas sistēmas pāreja no "Baltijas Karšu centra" uz "BankServisu", tādējādi pilnībā atsakoties no BKC pakalpojumiem. Viņš piebilda, ka šāda pārēja nepieciešama, lai vēl vairāk pilnveidotu un uzlabotu "Hansabankas" norēķinu karšu sistēmas funkcionalitāti. Līdz ar sistēmas pāreju bankas klientiem būs iespējams redzēt "Eurocard/Mastercard" kartes atlikumu "Hansabankas" bankas automātos, kā arī tiks piedāvātas kartes eiro valūtā. "Hansabanka" informē, ka bankas izdotās "Eurocard/Mastercard" kartes netiks apkalpotas periodā no 20.februāra pulksten 18 līdz 21.februāra pulksten astoņiem. Tāpat arī komercbankas "Baltikums" mārketinga un produktu attīstības pārvaldes vadītāja Tatjana Gaivaronska apliecināja, ka bankas emitētās maksājumu kartes līdzšinējās apkalpojošās organizācijas BKC vietā apkalpos "BankServiss". "Apkalpojošā centra maiņa ļaus turpināt bankai pilnveidot maksājumu karšu produktus un piedāvāt klientiem jaunus pakalpojumus," klāstīja bankas pārstāve. Pēc Gaivaronskas sacītā, apkalpojošā centra maiņas dēļ no 20.februāra pulksten 19 līdz 21.februāra pulksten 10 ar bankas emitētajām kartēm nebūs iespējams veikt operācijas. Tāpat viņa piebilda, ka no 21.februāra banka maina maksājumu karšu apkalpošanas tarifus, jo ir noslēgts līgums ar "Latvijas Krājbanku" par bankomātu tīkla izmantošanu, kas piedāvās klientiem izmantot krājbankas bankomātu tīklu par pazeminātiem tarifiem. BNS jau vēstīja, ka "Rietumu bankai" piederošais karšu apstrādes centrs "Baltijas Karšu centrs" vasarā - jūnijā vai jūlijā - plāno pārtraukt maksājumu karšu apkalpošanu. Tādējādi Latvijā ar maksājumu karšu apkalpošanu nodarbosies tikai "Euro Processing International" (EPI) piederošā kompānija "BankServiss". BKC neplāno pārtraukt darbību pilnībā, bet turpinās strādāt citā jomā, kas, visticamāk, nebūs saistīta ar maksājumu kartēm. Taču pagaidām konkrēts lēmums par tālākiem darbības virzieniem vēl nav pieņemts. BKC akcionāri bez "Rietumu bankas" ir arī "Latvijas Krājbanka", "Multibanka" un divas privātpersonas - Ilze Jurkāne un Jevgēnijs Gombergs. "BankServiss" ir lielākais maksājumu karšu apstrādes centrs Baltijā, kas dibināts 1992.gadā. No 2000.gada "BankServisa" īpašnieks ir "Euro Processing International". EPI ir daļa no Norvēģijā dibinātās "Creati AS", kura darbību izvērsusi Baltijas reģionā, kā arī darbojas Centrāleiropā un Skandināvijas valstīs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu