Pasaules otrais lielāko ātrās ēdināšanas restorānu tīkls “Burger King” tagad nonāks kāda konsorcija rokās, kuram to par 2,26 miljardiem ASV dolāru (1,36 miljardi latu) pārdeva tās līdzšinējais īpašnieks “Diageo”.
“Burger King” maina īpašnieku
Konsorcijs, kuru veido “Texas Pacific”, “Bain Capital” un “Goldman Sachs Capital Partners”, vairāksolīšanas cīņā uzvarēja citus privātos investorus un tagad kļūs par 11 500 restorānu lielā tīkla īpašnieku, ziņo CNN. Turklāt, pēc “The Financial Times” ziņām, šī ir jau otrā reize, kad “Burger King” tiek pārdots. Līdzšinējais “Burger King” īpašnieks kompānijas izsoli sāka jau martā, jo vēlas koncentrēties uz dzērienu ražošanas nozari, kurā “Diageo” ieņem līderpozīcijas pasaulē. “Mēs domājam, ka esam dabūjuši labu cenu par šiem īpašumiem,” sacīja “Diageo” izpilddirektors Pols Volšs. Viņš arī piebilda, ka grupas restrukturizācija noris veiksmīgāk, nekā cilvēki varētu domāt. Pirmais “Burger King” restorāns tika atvērts 1954.gadā Maiami. To 1989.gadā iegādājās “GrandMet”, kuram vēlāk apvienojoties ar “Guiness” tika izveidots “Diageo”. “Diageo” ražo tādus dzērienus kā “Smirnoff” un “Baileys”.