Aicinās "Rīgas namu pārvaldnieku" kompensēt rīdziniekiem nenodrošināto siltuma padevi (11)

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Radiatori atjaunotajā Saeimas nama ēkā.
Radiatori atjaunotajā Saeimas nama ēkā. Foto: Edijs Pālens/LETA

"Rīgas namu pārvaldniekam" (RNP) tiks izteikts aicinājums rast iespēju atlīdzināt rīdziniekiem, kuriem, sākoties apkures sezonai, netika nodrošināts siltums dzīvokļos, pēc trešdienas vakarā notikušās Rīgas domes Mājokļu un vides komitejas ārkārtas sēdes aģentūrai LETA sacīja komitejas vadītājs Vjačeslavs Stepaņenko (GKR).

Viņš sacīja, ka deputāti lēmumu pieņēma vienbalsīgi.

Tostarp Stepaņenko uzsvēra, ka lēmums pieņemts, balstoties uz sniegto informāciju par to, ka RNP ir iesaldējis 500 000 eiro no naudas, kas būtu samaksājama pilnsabiedrībai "Siltumserviss Rīga".

Kā ziņots, pēc Rīgas domes opozīcijas deputātu rosinājuma trešdien, 24.oktobrī, plkst.19 sasaukta Rīgas domes Mājokļu un vides komitejas ārkārtas sēde.

Kā iesniegumā norāda opozicionāri, viņi saņēmuši rīdzinieku sūdzības par pilnsabiedrības "Siltumserviss Rīga" nespēju laikus nodrošināt apkures pieslēgšanu Rīgas daudzdzīvokļu mājās, kā arī "katastrofālo komunikāciju" ar iedzīvotājiem.

LETA jau vēstīja, ka trešdien Rīgas mērs Nils Ušakovs (S) jau bija sasaucis ārkārtas preses konferenci, kurā ziņoja par radušos situāciju un turpmāko domes rīcību. Ušakovs pavēstīja, ka pavasarī, pēc apkures sezonas beigām, tiks lemts par līguma izbeigšanu starp RNP un "Siltumserviss Rīga". Tāpat pavasarī lems par sodu pilnsabiedrībai līdz pat 500 000 eiro apmērā.

Tikmēr RNP valdes priekšsēdētājs Aivars Gontarevs informēja, ka tehniskas problēmas ir vēl aptuveni 200 mājām un tajās apkures vēl neesot.

Kā ziņots, apkures sezonas sākumā uzņēmums "Siltumserviss Rīga", kuram jānodrošina galvaspilsētas siltumtīklu apsaimniekošana, nav spējis pietiekami kvalitatīvi sadarboties ar rīdziniekiem, tāpēc RNP saņēmis līdz pat 10 000 zvanu dienā ar dažādiem jautājumiem un sūdzībām.

"Siltumserviss Rīga" kā iemeslu min siltummezglu slikto tehnisko stāvokli, kas viņiem nodots no iepriekšējā apsaimniekotāja - "Rīgas siltuma". "Martā mums atnesa milzīgu kasti ar atslēgām, nobēra un teica - paši tieciet galā. Tikai tad, kad saņēmām atslēgas, mēs sākām apsekot siltummezglus un saprast, kāda ir situācija. Divas trešdaļas no visām mājām bija ar nefunkcionējošiem un neiztīrītiem siltummezgliem," aģentūrai LETA iepriekš sacīja uzņēmuma pārstāvis Andris Skrūskops, piebilstot, ka normālā gadījumā problēmas varēja būt 500-600 siltummezglos, bet ne 2000 no 2800.

"Rīgas siltums" gan šādus apgalvojumus kategoriski noliedz.

Komentāri (11)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu