Būtiski pieaugusi interese par konta atvēršanu attālināti; ne visiem tas izdodas (1)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

Jau vairāk nekā gadu caur mobilo lietotni var atvērt kontu bankā "Citadele". 2019. gada laikā attālināti kontus atvēra aptuveni 2000 cilvēku. Salīdzinot ar laiku pirms pandēmijas, martā trīs reizes pieaudzis to cilvēku skaits, kuri ir kļuvuši par bankas klientiem, izmantojot lietotni. Tomēr tikai piektā daļa iedzīvotāju, kuri mēģina atvērt kontu attālināti, to izdara veiksmīgi, portāls TVNET uzzināja bankā.

Galvenie iemesli neveiksmīgai konta atvēršanai

Lai kļūtu par Citadeles klientu attālināti, izmantojot lietotni, ir jāveic sevis identificēšana, kas sastāv no sava foto uzņemšanas un personu apliecinoša dokumenta foto uzņemšanas. Ņemot vērā, ka daudzi neiedziļinās noteikumos par foto uzņemšanu, liela daļa klientu nespēj veiksmīgi uzņemt ne savu, ne dokumentu foto.

Identifikācijas dokuments nav veiksmīgi nofotografēts, netīra kamera un miglains foto – ir biežākie iemesli, kāpēc attālinātais konta atvēršanas process ir neveiksmīgs, un pieteikums tiek atteikts.

“Mūsu uzdevums ir pārliecināties par potenciālā klienta identitāti, tāpēc visiem dokumentiem ir jābūt skaidri salasāmiem. Diemžēl saskaramies ar to, ka bieži tiek uzņemti nepilnīgi dokumenta vai miglaini to attēli, jo telefona kamera nav notīrīta vai arī dokumenta foto ir neskaidri uzņemts, piemēram, fotografējot ir noraustījusies roka vai arī apgaismojums nav bijis pietiekošs,” skaidro "Citadeles" E-biznesa daļas vadītājs Mārtiņš Bērziņš.

Lai klientiem būtu mazāk laiks jātērē, piesakoties bankas konta atvēršanai attālināti, pirms procesa uzsākšanas ieteicams veikt sekojošus priekšdarbus – apsēsties pie galda vietā, kur netraucēs apkārt esošie ģimenes locekļi un kur ir labs apgaismojums.

Pārliecinieties, ka dokuments, kuru vēlaties izmantot konta atvēršanai, ir derīgs. Notīriet telefona kameras lēcas. Sekojiet līdzi lietotnē redzamajiem norādījumiem un pareizi izvēlieties dokumenta tipu, kuru izmantosiet (gadījumā, ja izvēlieties pasi, nemēģiniet fotografēt personas apliecību un otrādi, jo pases gadījumā nepieciešams viens dokumenta foto, savukārt ID kartes gadījumā – divi foto, katrai dokumenta pusei).

Ja kaut kas nav izdevies, vienmēr ir iespēja piezvanīt klientu atbalsta centram uz tālruni 67010000 un pieteikties video konsultācijai. Tāpat biežāk uzdotie jautājumi apkopoti Citadeles mājas lapā.

"Citadeles" misija ir modernizēt banku nozari un sniegt klientiem un biznesam visā Baltijā vairāk iespēju. Līdzās klasiskajiem bankas pakalpojumiem "Citadele" saviem klientiem piedāvā virkni jaunākās paaudzes finanšu tehnoloģijās bāzētu pakalpojumu: sākot ar mūsdienīgu lietotni, bezkontakta norēķiniem un zibmaksājumiem, un beidzot, kā pirmie Baltijā, piedāvājot atvērt kontu ar selfiju un maksāt uz mobilā tālruņa numuriem.

"Citadele" ir trešā lielākā banka Latvijā pēc klientu skaita. "Citadeles" grupa tiek pārvaldīta no Latvijas. Tās meitas uzņēmumi un filiāles darbojas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu