Mārketings pret Covid-19 #14: Bezmaksas mārketinga kanāli - saturs meklētājprogrammās

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros digitālā mārketinga speciālists Imants Krēziņš, kurš jau 11 gadus darbojas vadošo Londonas aģentūru grupu SEO komandās, stāstīs, kā jaudīgāk iziet ekonomikas atgūšanās posmā.

Māra Nagļa vadītajā sarunā tiks runāts par to, ka visi mārketinga speciālisti turpina atkārtot, ka šobrīd ir īstais laiks “sakārtot savus kanālus”, ja ir samazinātas investīcijas maksas kanālos, lai jaudīgāk izietu ekonomikas atgūšanās posmā.

Ko tas īsti nozīmē? Ko darīt ar mūžīgi novārtā atstāto SEO (meklētājprogrammu optimizācijas) disciplīnu? Vai mēs Latvijā esam neprašas un jāmācās no ārvalstīm, vai tomēr cita vaina?

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Uz augšu
Back