Mārketings pret Covid-19 #19: Vai radošo aģentūru darbs ir paralizēts?

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros intervija ar aģentūras "Guilty" vadītāju Kristīni Kalniņu-Ūseli par ikdienu radošās aģentūras darbā šodien, kopš ārkārtas situācijas ieviešanas. 

Māra Nagļa vadītajā sarunā tiek runāts, kā tiek apkalpoti klienti un kā norisinās jauni konkursi; par izmaiņām pakalpojumu pieprasījumā un iespējām šos projektus veikt; kā "Guilty" skatās uz šīm pārmaiņām.

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Uz augšu