/nginx/o/2020/09/08/13331570t1h5d97.jpg)
AS "Pasažieru vilciens" rebrendinga iecere, kas paredz turpmāk uzņēmumu saukt "ViVi", izraisījusi īstu viedokļu vētru mikroblogošanas vietnē "Twitter". Kamēr daži palēnām radinās pie domas par jauno nosaukumu, citi noskaņoti, maigi sakot, skeptiski.
“Pasažieru vilciens” turpmāk sauksies VIVI ??
— Nepareizais (@realNepareizais) September 7, 2020
Rebrendings izmaksās 100 000 €
Nosaukums nav oriģināls, tāpēc būs jācenšas izcelties starp citiem, jau esošajiem VIVI ? pic.twitter.com/nNUOop4ZNK
ViVi autoram garšo YoYo saldējums un joprojām skatās teletūbijus ?
— Mis Peperoni (@ariopeperoni) September 7, 2020
Ņemot vērā, ka Vivi ārvalstnieki varētu izrunāt kā "vaivai", nosaukums sanāk pat ļoti latvisks
— Klāvs Sedlenieks (@klavsse) September 7, 2020
Un ļoti pozitīvs jaunais nosaukums! Mēs ar dzīvesbiedru tik optimistiski un aizrautīgi to izrunājām (vīvinājām), ka pat bērniņš sāka iesaistīties.
— Džeina Šteinberga (@dzeina) September 6, 2020
?
Varbūt labāk "ČūČū"?
— Igors Kļaviņš (@KlavinsIgors) September 7, 2020
Nezinu, šobrīd jūtos nedaudz skeptisks par to, ka valsts uzņēmumi tiek rebrendoti izdzēšot tiešo atsauci uz to, ka tie pieder valstij.
"tet", tagad VIVI Latvija.
Manā dzīļā bērnībā "vivi" nozīmēja "man vajag čurāt". Tāpēc man ir ļoti, ļoti, ļoti jocīgi skatīties uz PV jauno nosaukumu.
— Ksenia Kolesnikova (@kolesnikovax) September 7, 2020
Man kā dīzeļvilcienam, viss notiek palēnām, tomēr tagad aizdomājos - kā "Pasažieru vilciens" var pārtapt par "ViVi"? Nu, nopietni - kāds ir bijis tas brainstorm process? Kur, kādos apstākļos, kādā sastāvā? Bija taču no kāda skaidrs signāls - mums ir piķis, pārsauksim PV!
— Normunds Namnieks ? (@2N_ICEBOX) September 7, 2020
Tātad “Pasažieru vilciena” jaunais nosaukums būs “Vivi”. Orientācija uz angliski runājošu auditoriju ir acīmredzama ;) pic.twitter.com/1TRT4D7Dkm
— Salvis Lapiņš (@SalvisLapins) September 6, 2020
Ideālā pasaulē līdz VIVI neviens nebūtu aizdomājies.
— Didzis Veinbergs (@didzvein) September 7, 2020
Puslīdz normālā pasaulē pēc VIVI visi zīmolveži atjēgtos – akdies, cik mēs zemu esam krituši, šādi vairs nevar turpināt.
Bet mēs dzīvojam tādā pasaulē, kur mums gadu desmitiem būs jābraukā kaut kāda jampampiņa kokaīna kreatīvā.
Vājprāts, šitā nevar turpināties. It's all fun and games, līdz mēs atjēdzamies vilcienos "Vivi", kas brauc uz staciju "Tutū" no stacijas "Čukčuk". Mēs kaut kur esam pamatīgi nošāvuši gaŗām.
— Didzis Veinbergs (@didzvein) September 7, 2020
Īstenībā, jo vairāk es iedziļinos, jo vairāk man pat patīk.
— Viesturs Krūmiņliepa (@briedisunrepshe) September 6, 2020
Vi - no vārda vilciens
Vivi - īsi, skanīgi un reizē arī rada pozitīvas asociācijas (viva!)
Es spēju iedomāties, kā gan bērni, gan pieaugušie saka "braucam ar vivi uz Jelgavu"
Pēc "negaidītās" info parādīšanās publiski, es lieku likmi uz to, ka Pasažieru vilcienu nepārsauks par VIVI.
— Andris Grafs (@andrisgrafs) September 7, 2020
Pēc "negaidītās" info parādīšanās publiski, es lieku likmi uz to, ka Pasažieru vilcienu nepārsauks par VIVI.
— Andris Grafs (@andrisgrafs) September 7, 2020
Žēl, ka tāda visiem vajadzīga uzņēmuma kā "Pasažieru vilciens" rebrendingam netika rīkots atklāts nosaukumu konkurss. Es noteikti būtu piedalījies ar saviem mīļajiem variantiem "Uķuķū" un "Kili Kili", tautisko "Kukaregū" un kopš bērnības neaizmirstami spico "SiSiDra".
— Vents Zvaigzne (@Vents_Zvaigzne) September 7, 2020
PV darbosies tikai Latvijā un te tas ir un būs vienīgais vilciens, visi tāpat to sauks par vilcienu, bet kāds būs firmas nosaukums ir pilnīgi nesvarīgi.
— TV vērotājs (@tvverotajs) September 7, 2020
Neredzu jēgu iztērēt desmito daļu no gada pelņas par nosaukuma maiņu, kas diez vai palielinās ienākumus.
Tā, paga, neesmu izpratis vienu- kāpēc bija nepieciešams rebrendings? Kas bija par vainu ar "Pasažieru vilciens"?
— Politiskais ieberziens (@Har_Aps) September 7, 2020
Privāts viedoklis- 100 tūkst. vēl būtu piedodami, bet par tādu summu nav piedodams tik muļķīgs nosaukums. Izklausās pēc zīdaiņu jogurta ar zemeņu garšu.
Uzņēmums atrodas modernizācijas procesā, tas ilgs 3-4 gadus. Rezultātu vērtēsim pēc tam. Pagaidām viss ir ietīts sastatnēs. Notiek remonts.
— Liekmann (@YanLEA) September 7, 2020