Lielbritānijas Reklāmas standartu aģentūra (ASA) ir sākusi oficiālu izmeklēšanu saistībā ar Eiropā lielākās lidsabiedrības "Ryanair" jauno reklāmas kampaņu. Daudzi reklāmas kampaņu uzskata par bezatbildīgu un aizskarošu, raksta "Tarbija24".
"Ryanair" jaunā reklāmas kampaņa izraisa skandālu; sākta izmeklēšana
Aģentūra paziņojusi CNN, ka sākta oficiāla izmeklēšana pēc tam, kad par "Ryanair" jauno reklāmu saņemtas vairāk nekā 1600 sūdzību.
Tiek norādīts, ka aviokompānijas mājaslapā ir attēlota šļirce un flakons ar atzīmi "vakcīna". Turklāt reklāmas kampaņā tiek izmantots sauklis "Vakcinējies un dodies" (Jab & Go), pēc kā seko kampaņas informācija par lētām aviobiļetēm.
ASA pārstāvis CNN stāstīja, ka sūdzības autori uzsvēruši - reklāma kļūdaini norāda uz to, ka visi iedzīvotāji līdz pavasarim tiks vakcinēti un līdz tam laikam visi ierobežojumi tiks atcelti. Vēl jo vairāk - sūdzības autori uzskata šo reklāmas kampaņu par aizskarošu un bezatbildīgu.
Aviokompānijas paziņojums gan liecina par to, ka vakcīna nozīmēs ceļošanas ierobežojumu atcelšanu, kā arī koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatības mazināšanos, kam jānotiek ap šā gada vidu. Līdz ar to "Ryanair" uzskata, ka reklāmas kampaņā nav nekā maldinoša, ne arī aizskaroša vai bezatbildīga.