"Ryanair" jaunā reklāmas kampaņa izraisa skandālu; sākta izmeklēšana

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: LETA

Lielbritānijas Reklāmas standartu aģentūra (ASA) ir sākusi oficiālu izmeklēšanu saistībā ar Eiropā lielākās lidsabiedrības "Ryanair" jauno reklāmas kampaņu. Daudzi reklāmas kampaņu uzskata par bezatbildīgu un aizskarošu, raksta "Tarbija24". 

Aģentūra paziņojusi CNN, ka sākta oficiāla izmeklēšana pēc tam, kad par "Ryanair" jauno reklāmu saņemtas vairāk nekā 1600 sūdzību. 

Tiek norādīts, ka aviokompānijas mājaslapā ir attēlota šļirce un flakons ar atzīmi "vakcīna". Turklāt reklāmas kampaņā tiek izmantots sauklis "Vakcinējies un dodies" (Jab & Go), pēc kā seko kampaņas informācija par lētām aviobiļetēm. 

Ekrānuzņēmums no "Ryanair" informatīvā e-pasta par akcijām
Ekrānuzņēmums no "Ryanair" informatīvā e-pasta par akcijām Foto: Ekrānuzņēmums

ASA pārstāvis CNN stāstīja, ka sūdzības autori uzsvēruši - reklāma kļūdaini norāda uz to, ka visi iedzīvotāji līdz pavasarim tiks vakcinēti un līdz tam laikam visi ierobežojumi tiks atcelti. Vēl jo vairāk - sūdzības autori uzskata šo reklāmas kampaņu par aizskarošu un bezatbildīgu. 

Aviokompānijas paziņojums gan liecina par to, ka vakcīna nozīmēs ceļošanas ierobežojumu atcelšanu, kā arī koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatības mazināšanos, kam jānotiek ap šā gada vidu. Līdz ar to "Ryanair" uzskata, ka reklāmas kampaņā nav nekā maldinoša, ne arī aizskaroša vai bezatbildīga. 

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu