Par mediju aģentūras “PHD Latvia” vadītāju kļuvusi Annija Spēka

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

Aģentūru holdinga Omnicom Media Group (OMG) mediju aģentūru “PHD Latvia” turpmāk vadīs Annija Spēka, sacīts uzņēmuma paziņojumā presei. Izpilddirektores posteni Annija ieņems sākot no 17. maija.

„Šobrīd reklāmas nozare piedzīvo ļoti straujas pārmaiņas un to paātrinājusi arī pandēmijas situācija, kas liek zīmoliem komunicēt ar klientiem iepriekš neparedzētos apstākļos. Tas prasa reklāmas uzņēmumiem būt īpaši operatīviem un spējīgiem ne tikai pielāgoties, bet arī veidot vēl nebijušus risinājumus. Nozīmīgāka loma ir piešķirta tehnoloģiju attīstībai un inovācijām, kas strauji ienāk reklāmas nozarē, kura ir lielas transformācijas izaicinājuma priekšā. Veids kā cilvēki uztver informāciju, saņem un apmainās ar to ir būtiski mainījies. Tieši Annijas vadības pieredze, personiskās kvalitātes un pārliecinošās zināšanas tehnoloģiju jomā bija izšķirošas šī amata uzticēšanai tieši viņai. Laikā, kad notiek tik strauja interneta vides, e-komercijas un tehnoloģiju attīstība, mediju aģentūras galvenais izaicinājums ir būt soli priekšā notikumiem un spēt PHD klientu biznesu pielāgot tām pārmaiņām, ar kurām saskaramies šodien. Esmu pārliecināts, ka Annijas zināšanas un enerģija ļaus “PHD Latvia” kļūt par inovatīvāko mediju aģentūru datu un tehnoloģijas pasaulē,” komentēja SIA „PHD Latvia” īpašnieka SIA „Omnicom Media Group” valdes priekšsēdētājs Henrijs Bukavs.

Pirms pievienošanās “PHD Latvia” Annija Spēka ieņēma mārketinga un komunikācijas direktores amatu Eiropas vadošajā valodu tehnoloģiju uzņēmumā “Tilde”, bijusi reklāmas aģentūras “MLTPLY” partnere, izglītību guvusi Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē, studējot integrēto komunikāciju un reklāmu, kā arī BCS (The Chartered Institute for IT) apgūstot lietotāju pieredzes nianses.

„Novērtēju iespēju vadīt “PHD Latvia” komandu, kuras virzības pamatā arī turpmāk būs stratēģiska, datos un radošumā balstīta, inovatīva pieeja. Tieši šādas prioritātes ir nepieciešamas digitālās transformācijas laikā, kas pieprasa zīmoliem veikt lēcienu pāri ierastajam, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Uzņēmums šobrīd ir lielu pārmaiņu priekšā ne tikai Latvijā, bet arī mūsu tīkla ietvaros starptautiski, tāpēc PHD sauklis “Make the Leap” ir tik aktuāls kā vēl nekad. Esmu pārliecināta, ka kopīgiem spēkiem mēs radīsim jaunas zināšanas un instrumentus, kas ne tikai pacels “PHD Latvia” sniegumu jaunā līmenī, bet arī atvieglos ikdienu ikkatram mūsu klientam,” sacīja A. Spēka.

„PHD Latvia” ir starptautiska mediju aģentūru tīkla pārstāvniecība Latvijā, vairākkārtīgi tikusi apbalvota reklāmas festivālos un noteikusi Latvijas drosmīgākos zīmolus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu