SIA “Rīgas ūdens” Klientu portāls skaitītāju rādījumu iesniegšanu padara vienkāršāku

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

Mēneša beigas ir periods, kad SIA „Rīgas ūdens” savus klientus aicina iesniegt skaitītāja rādījumus – tas notiek no katra mēneša 20. datuma līdz mēneša pēdējai dienai. Ērtākais un ātrākais veids, kā nodot rādījumus, ir izmantojot SIA “Rīgas ūdens” pašapkalpošanās Klientu portālu, kas piedāvā arī citas priekšrocības pakalpojumu un informācijas saņemšanai elektroniski.

Elektroniski ievadot skaitītāja rādījumus, portāla lietotājam automātiski lapā tiek parādīts aprēķinātais ūdens patēriņš. Tāpat elektroniska rādījumu iesniegšana palīdzēs izvairīties no neprecizitātēm, jo portāls uzreiz brīdinās par iespējamām kļūdām, mudinot pārliecināties par iesniegto datu korektumu un aicinot sniegt iemeslu patēriņa svārstībām. Saņemot informāciju par patēriņa svārstību iemesliem, SIA “Rīgas ūdens” saskaņā ar norādīto iemeslu var apsekot objektu vai veikt nederīgā skaitītāja maiņu.

Skaitītāja rādījumus ir svarīgi nodot savlaicīgi, līdz mēneša pēdējai dienai, lai rēķins tiktu izrakstīts par faktiski patērēto ūdenssaimniecības pakalpojumu daudzumu. Situācijās, kad rādījumu dati ir nodoti pēc noteiktā termiņa, ūdens patēriņa apjoms par kārtējo norēķinu periodu tiek noteikts atbilstoši vidējam patēriņam iepriekšējos 12 mēnešos. Jāņem vērā, ka vidējais patēriņš var būt lielāks nekā faktiski patērētais daudzums konkrētajā mēnesī, tāpēc SIA „Rīgas ūdens” aicina rādījumu datus nodot līdz mēneša pēdējai dienai. Informējam, ka, regulāri nolasot un nododot rādījumus, ir iespējams savlaicīgi konstatēt noplūdes vai identificēt skaitītāja bojājumu, izvairoties no lieliem ūdens zudumiem. Labā ziņa - Klientu portāla reģistrētie lietotāji regulāri saņem atgādinājumus SMS vai e-pasta formā par ūdens skaitītāja rādījuma iesniegšanas termiņu, lai laikus varētu ziņot savus rādījumus.

Papildu skaitītāju rādījumu iesniegšanai, portāla sadaļā “Pārskats” var iepazīties arī ar iepriekš iesniegto rādījumu vēsturi. Informācija vienuviet ir pieejama gan tabulas, gan diagrammas formā, lai klients var salīdzināt patēriņu pa dažādiem periodiem sev ērtā veidā.

Par SIA “Rīgas ūdens” Klientu portāla piedāvātajām iespējām vēstīts arī jau iepriekš – plašāk par reģistrēšanos un rēķinu apmaksu var lasīt šeit, bet par attālinātu apkalpošanu šeit. Ja esi uzņēmuma klients, bet neesi vēl reģistrējies Klientu portālā, tad reģistrēties var šeit.

CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu