“Pobeda” gandrīz uz pusi samazinās lidmašīnu floti, lai nodrošinātos ar rezerves daļām

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: AP/Scanpix

Zemo izmaksu Krievijas gaisa satiksmes uzņēmums “Pobeda Airlines” samazinās savu floti no 41 līdz 25 Boeing 737-800 lidmašīnām, tā, atsaucoties uz uzņēmuma vadītāja Andreja Jurikova darbiniekiem nosūtīto vēstuli, ziņo RBC. Vēstulē teikts, ka lidojošo lidmašīnu skaits tiks samazināts, lai segtu “vajadzību pēc rezerves daļām visai flotei nākotnē” un nodrošinātu lidojumu drošību.

“No biznesa attīstības viedokļa nosacīti atgriežamies 2019.gada sākumā - toreiz “Pobeda” lidoja ar 25 lidmašīnām, un lidojumu programma un komandas lielums bija daudz mazāks nekā tagad,” norādīja Jurikovs.

Tajā pašā laikā “Pobeda” apliecina, ka aviokompānija ir “pilnībā nodrošināta” apkopes ziņā.

Februāra beigās, ņemot vērā Krievijas iebrukumu Ukrainā, Eiropas Savienība ieviesa sankcijas Krievijas aviācijas nozarei. ES aizliedza jaunas rezerves daļu piegādes aviokompānijām, kā arī Krievijas lidmašīnu apkopi, atbalstu un apdrošināšanu. Jo īpaši sankciju dēļ tika iesaldēti avansa līgumi par komponentu piegādi lidmašīnām “Superjet 100”. Rūpniecības un tirdzniecības ministrijas vadītājs Deniss Manturovs sacīja, ka šis lēmums tiks apstrīdēts tiesā.

Rostovas rūpnīca pārtrauc lidmašīnu remontu, jo tiek pārtraukta rezerves daļu piegāde no Ukrainas

OJSC Rostovas civilās aviācijas rūpnīca Nr.412 (RZGA, daļa no “Agrocom” grupas) plāno pārtraukt lidmašīnu remontu un nodot aprīkojumu AS “Aramil Aircraft Repair Plant” (Sverdlovskas apgabals), aģentūrai “Interfax” sacīja reģiona rūpniecības un enerģētikas ministrs Andrejs Saveļjevs.

Rūpnīca specializējās lidmašīnu, tai skaitā visu sēriju lidmašīnu Tu-134 un An-26, kā arī AI-20 un AI-24 dzinēju kapitālajā remontā un apkopē. Galvenais rezerves daļu piegādātājs bija Ukrainas “Motor Sich”. Un, ja agrāk uzņēmums meklēja iespējas organizēt komponentu piegādi caur trešajām valstīm, tad no 2021.gada beigām piegādes ir pilnībā pārtrauktas.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu