Sv, 14.08.2022.

Kanādas kompānija meklē darbinieku, kam par labu algu būs jānogaršo saldumi

TVNET | FINANCENET
Kanādas kompānija meklē darbinieku, kam par labu algu būs jānogaršo saldumi
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: Unsplash

Kanādas saldumu ražotājs “Candy Funhouse” piedāvā ļoti saldu vakanci – galveno saldumu nodaļas vadītāju. Turklāt vakance piedāvā attālinātu darbu, ļoti pieklājīgu algu (aptuveni 79 800 eiro gadā jeb 6650 eiro mēnesī), vēsta “CNN Business”.

Tiek norādīts, ka darba pienākumos ietilpst “tikšanās ar uzņēmuma valdi un saldumu garšas testēšana”. Jau pašlaik uz vakanci pieteikušies vairāki tūkstoši kandidātu. “Candy Funhouse” vadītājs Džamals Hejazi norādīja, ka bija pārsteigts par milzīgo interesi, turklāt – iespējamie amata kandidāti CV vietā sūtījuši video, kuros viņi ar savām ģimenēm rādījuši, kā viņi nogaršo dažādus saldumus.

Viņš uzskata, ka vakancei ir sava veida pievilcība. “Atcerieties savas labākās atmiņas saistībā ar konfektēm, un iedomājies, ka tas tagad ir ikdienas darbs,” teica Hejazi.

Netālu no Toronto esošo uzņēmumu “Candy Funhouse” izveidojusi Hejazi ģimene, kas kopīgi vada kompāniju.

“Mans brālis Mo dibināja uzņēmumu 2018. gadā, un tad kompānijā viņam pievienojās mamma. Vēlāk uzņēmumā sāku strādāt es, mana jaunākā māsa un brālis,” stāstīja Hejazi.

Ģimenes uzņēmums cer, ka tam izdosies būt atšķirīgiem no citiem ļoti zināmiem un veiksmīgiem konkurentiem, kā “Mars”, “Hershey” un “Amazon”, piedāvājot dažāda spektra produktus, turklāt – bez minimālā pasūtījuma ierobežojuma.

“Ja vajadzēs, pārdosim vienu konfekti,” norādīja uzņēmuma vadītājs un piebilda, ka uzņēmums aktīvi darbojas arī sociālajos tīklos. Pandēmijas laiks kompānijai bija ļoti veiksmīgs – pēc Hejazi vārdiem, tā tirgus vērtība pagājušā gada beigās sasniedza pat 15 miljonus dolāru.

Hejazi norādīja, ka “galvenā saldumu nodaļas vadītāja” amatā var pieteikties pat piecus gadus veci kandidāti, taču – noteikti būs vajadzīga vecāku atļauja.

Kompānijai sociālajā tīklā “Instagram” ir vairāk nekā 340 000 sekotāju, bet “TikTok” - vairāk nekā trīs miljoni sekotāju, viņu vidū arī viena no Kardašianām, bet Hejazi neprecizēja, kura tieši.

Pašlaik uzņēmums gatavojas Halovīnam, kas parasti ir viens no ienesīgākajiem periodiem.

“Mums pašlaik ir 40% no Halovīnam nepieciešamajiem krājumiem,” teica Hejazi un norādīja, ka saldumu gigants “Hersheys” pagājušajā nedēļā ziņojis par problēmām apmierināt uz Halovīna svētkiem gaidāmo pieprasījumu.

Hejazi gan noraidīja sociālajos tīklos izskanējušo informāciju, ka galvenajam saldumu nodaļas vadītājam vajadzēs ik mēnesi apēst 3500 saldumu vienības.

“Tās būtu 117 vienības dienā. Tas ir pārāk daudz,” norādīja Hejazi.

Tēmas
Aktuālais šodien
Jaunākās ziņas
Svarīgākais
Uz augšu