Viņa norādīja, ka "Latvenergo" nepārtraukti uztur kontaktus ar LNG termināļa attīstītājiem un jau ir pieteicies un saņems gāzi no pirmā kuģa, kas tiks pietauvots decembrī, veicot termināļa ieregulēšanu.
Indriksone atzina, ka "Latvenergo" Paldisku vai Inko terminālis vairs nav akūti nepieciešams, jo ir panākta ilgtermiņa vienošanās par Klaipēdas LNG termināļa izmantošanu, tomēr tiks izmantota iespēja gāzi piegādāt arī caur Igauniju.
Vienlaikus viņa uzsvēra, ka ir svarīgi, lai visu to Inko vai Paldiskos saņemto gāzi, kas nav nepieciešama Somijas energodrošības nodrošināšanai, brīvi varētu iegādāties jebkurš cits tirgotājs, kas darbojas vienotajā gāzes tirgū. Vienošanās par to ar partneriem Somijā un Igaunijā esot panākta.
Jau vēstīts, ka Igaunijas ekonomikas un infrastruktūras ministre Rīna Sikuta un Somijas ekonomikas ministrs Mika Lintile vienojās, ka glabāšanas un regazifikācijas kuģis atradīsies terminālī Inko, nevis Paldiskos, taču Igaunijas gāzes tirgotājiem būs pirmtiesības iegādāties konkrētu katra LNG tankkuģa kravas daļu pārdošanai Igaunijā.
Sikuta šonedēļ uzsvēra, ka Igaunijai pašai vajadzētu iznomāt savu kuģi, kuru pilnīgi noteikti varētu pietauvot Paldisku pievārtē būvējamajā terminālī.