Ministri sprieda arī par vairākām citām tēmām, tostarp arī par vienotu vilcienu satiksmi maršrutā Viļņa - Rīga - Tallina uz esošās infrastruktūras bāzes, pirms "Rail Baltica" līnijas izbūves. Vitenbergs atzinīgi vērtēja dzelzceļa pārvadājumu paplašināšanu, piebilstot, ka būtu nepieciešams vienoties par nosacījumiem, uz kādiem tas varētu notikt, pielāgojot jau esošos maršrutus.
Vizītes noslēgumā Baltijas valstu ministri parakstīja kopīgu paziņojumu par sadarbību svarīgāko transporta problēmu risināšanā. Tajā uzsvērta TEN- T tīkla attīstība, ņemot vērā stratēģiskās transporta infrastruktūras nozīmi ģeopolitiskajos apstākļos.
Uzsverot vajadzību pēc turpmākas koordinētas rīcības Ukrainas atbalstam, valstis apņēmās turpināt veidot alternatīvus transporta koridorus starp Baltijas jūras ostām un Ukrainu, kas apietu Krieviju un Baltkrieviju.
Tāpat Baltijas valstis apņēmās strādāt pie tā, lai vēl vairāk izolētu Krieviju no starptautisko transporta lēmumu pieņemšanas.
"Rail Baltica" kontekstā valstis apņēmās darīt visu nepieciešamo, lai līdz 2024.gada beigām sagatavotu visus projekta posmus būvniecībai, kā arī pabeigtu projektu saskaņā ar TEN-T regulā noteikto termiņu pamattīkla koridora īstenošanai līdz 2030.gadam.
Vēl ministri parakstīja vienošanos par Krievijas izslēgšanu no kandidēšanas Starptautiskajā jūrniecības organizācijā, aicinot tam pievienoties arī citas IMO dalībvalstis.