Fresh.club – personalizēta un veselīga ēdiena piegāde uz mājām

CopyLinkedIn Draugiem X
Uztura speciāliste Anna Paula Auziņa ar kolēģi Krišu Ozoliņu
Uztura speciāliste Anna Paula Auziņa ar kolēģi Krišu Ozoliņu Foto: Publicitātes foto

Latvijā pirmais food tech jaunuzņēmums fresh.club palīdz dzīvot ne tikai skaisti, bet arī veselīgi un dabai draudzīgi. Uzņēmums gatavo svaigas, personalizētas premium segmenta maltītes, ko katru dienu piegādā tieši līdz klienta durvīm dabai draudzīgā iepakojumā. Tas ir ēdiens dažādiem dzīvesveidiem – gan aizņemtiem cilvēkiem, kas labprāt ietaupītu gatavošanas laiku, gan tiem, kuri sporto un vēlas palielināt muskuļu masu vai samazināt svaru. Fresh.club ietaupa laiku un atvieglo dzīvi, izpildot iepirkšanās, kaloriju skaitīšanas, produktu svēršanas un stāvēšanas pie plīts pienākumus klienta vietā. Gards, veselīgs un katram klientam individuāli pagatavots ēdiens ir dažu klikšķu attālumā.

Apvienojas pārtikas, veselības un tehnoloģiju eksperti

Uzņēmumu dibinājuši domubiedri ar plašu pieredzi veselības, pārtikas, ražošanas un tehnoloģiju nozarēs – veselības tehnoloģiju jaunuzņēmuma Nutrameg līdzdibinātājs Kristofs Blaus, ilggadējais Printify produkta izstrādes daļas vadītājs Daniels Marheļs, pieredzējis kulinārijas ražošanas vadītājs un pārtikas tehnologs Raivis Driksna un uztura speciāliste un trenere Anna Paula Auziņa. Fresh.club ēdienkarti izstrādā uztura speciālisti sadarbībā ar pārtikas tehnologu un pavāriem, katru dienu radot jaunas receptes, lai nodrošinātu klientiem plašu izvēli, jaunas veselīgu ēdienu idejas un garšīgus pārsteigumus.

Kā tas darbojas

Fresh.club mobilajā lietotnē klients norāda informāciju par savu dzīvesveidu, svaru, fiziskajām aktivitātēm, saviem mērķiem, kurus vēlas sasniegt u.c. Klients norāda vēlamo piegādes laiku un adresi, ko vēlāk iespējams mainīt; tāpat var izlaist, piemēram, prombūtnes un atvaļinājuma dienas.

Tālāk uztura speciālistu un inženieru radītā sistēma aprēķina katram klientam veselīgāko uzturvielu un kaloriju daudzumu un piedāvā klienta izvēlei vairākus ēdienus katru dienu, nodrošinot daudz lielāku dažādību nekā ierastie restorāni vai lielākie ēdienu piegādes servisi. Turklāt visi fresh.club piedāvātie ēdieni ir veselīgi, un katrā maltītē ir nepieciešamās proteīna, ogļhidrātu, šķiedrvielu un tauku proporcijas un daudzums.

Kad klienta dzīvē notiek kādas izmaiņas, viņš atjauno savu informāciju fresh.club mobilajā lietotnē, sistēma koriģē klienta ēdienkarti saskaņā ar jaunākajiem datiem – un tā uz priekšu.

Ar laiku plānots piedāvājumu vēl vairāk personalizēt, sniedzot iespēju saņemt ēdienu, kas atbilst alerģiju ierobežojumiem vai gatavoti tikai no klienta vēlamajiem produktiem. Tāpat plānos ir īpaši sezonālo ēdienu piedāvājumi un citi veselīgi pārsteigumi.

Spied šeit un lejupielādē fresh.club mobilo lietotni bez maksas!

Fresh.club mobilā lietotne pieejama iPhone un Android telefonos
Fresh.club mobilā lietotne pieejama iPhone un Android telefonos Foto: Publicitātes foto

Katrs fresh.club ēdiens prasa pamatīgu izstrādi

Katrs ēdiens fresh.club sortimentā iziet rūpīgu kvalitātes pārbaudi. Receptes tiek izstrādātas ciešā uztura speciālistes, pārtikas tehnologu un pavāru sadarbībā, lai sabalansētu ēdiena uzturvērtību ar kvalitāti un garšu.

Katru nedēļu fresh.club tiek izstrādātas, pārbaudītas un ieviestas gatavošanā 10–15 veselīgas receptes. “Jaunas receptes radīšana var būt izaicinošs uzdevums, jo jāņem vērā virkne dažādu noteikumu – lai ēdiens būtu sabalansēts, lai maltīte ir pietiekami apjomīga un un uzturvielām bagāta,, lai tiktu iekļauti nepieciešamie ogļhidrāti, olbaltumvielas, tauki, šķiedrvielas būtu nepieciešamajā daudzumā, lai ēdiens būtu funkcionāls, ērti piegādājams un lietojams,” stāsta fresh.club uztura speciāliste Anna Paula Auziņa. Tomēr viens no lielākajiem izaicinājumiem ir atrast īsto garšu, lai klientiem ēdiens šķistu patīkams. “Katrai receptei veltām ļoti daudz uzmanības, izvērtējam to no visiem aspektiem, lai dāvātu klientiem uzturvielu un garšu daudzveidību, jaunas, interesantas kombinācijas.”

“Vēlamies pārsteigt klientus, cik veselīgs ēdiens ir garšīgs un interesants!” stāsta fresh.club pārtikas tehnologs Raivis Driksna. “Mēs rūpīgi kontrolējam, ko un cik daudz katram klientam gatavot, lai klients saņemtu personalizētu ēdienu un sasniegtu izvirzītos mērķus – notievētu, pieņemtos svarā, ēstu saskaņā ar savu dzīves ritmu. Un papildus tam, ēdienam jābūt garšīgam, interesantam un veselīgam. Līdz ar to musu maltītēs atradīsiet – tikai kvalitatīvus un svaigus produktus, ko ar mīlestību gatavojam katram klientam katru dienu.”

Par ēdiena kvalitāti fresh.club komandai ir pārliecība – visus ēdienus vērtē uzņēmuma klienti mobilajā lietotnē sniedzot detalizētu vērtējumu par ēdiena īpašībām un kvalitāti. Tāpat arī uzņēmuma komanda testē visus gatavotos ēdienus gan tūlīt pēc pagatavošanas, gan nākamajā dienā, vērtējot ēdiena noformējumu, izskatu, smaržu, garšu un spēju saglabāt nemainīgu kvalitāt. Tas ir maksimālais ēdiena uzglabāšanas ilgums, jo katru dienu tiek gatavotas jaunas trīs pilnvērtīgas maltītes katram klientiem.

Attēlā fresh.club komanda: no kreisās – Daniels Marheļs, Anna Paula Auziņa, Kristofs Blaus un Raivis Driksna
Attēlā fresh.club komanda: no kreisās – Daniels Marheļs, Anna Paula Auziņa, Kristofs Blaus un Raivis Driksna Foto: Publicitātes foto

Aiz katra fresh.club ēdiena stāv iespaidīgs ekspertu un tehnoloģiju veikums

Ēdienu pagatavošanai izvēlētas maksimāli veselīgas gatavošanas tehnoloģijas, kas ļauj saglabāt vērtīgās uzturvielas un atturēties no liela piesātināto tauku daudzuma. Veselīgo uzturvielu proporciju un nepieciešamo kaloriju skaitu katram klientam individuāli aprēķina fresh.club izstrādāts algoritms, pavāri gatavo pēc stingri noteiktas un pārbaudītas receptes, lai garantētu kvalitāti un uzturvielu precizitāti katrai maltītei. Tas ļauj strādāt ilgtspējīgi, jo uzņēmums iepērk tieši tik daudz produktu, cik nepieciešams katrai dienai. Tā ir viena no galvenajām priekšrocībām, salīdzinot ar restorāniem, kuri nevar prognozēt produktu patēriņu.

“Daudzus gadus esmu nostrādājis e-komercijā vienā no veiksmīgākajiem print-on-demand uzņēmumiem pasaulē. Fresh.club ir daudz sarežģītāks izaicinājums visās nozīmēs. Ēdiens ir daudz personīgāks nekā, piemēram, T-krekls: cilvēkiem ir dažādas vajadzības un garšas uztveres, tas, ko mēs daram – ir kā radīt mākslas darbu katrā maltītē, tāpēc gan gatavošana, gan piegāde ir daudz grūtāk sistematizējama. Lai panāktu labu rezultātu, fresh.club izstrādā ļoti attīstītas iekšējās sistēmas un ir daudzus soļus priekšā citiem pārtikas nozares uzņēmumiem,” atklāj uzņēmuma līdzdibinātājs un vadītājs Daniels Marheļs.

Savukārt fresh.club idejas iniciators un līdzdibinātājs Kristofs Blaus stāsta: "Vēlējāmies radīt fresh.club kā izcilu veselīga dzīvesveida palīgu ikdienā, ko mēs paši labprāt lietotu. Liela daļa cilvēku attīstītajās valstīs labprāt ikdienā ēstu svaigu un veselīgu uzturu ar pareizu kaloriju daudzumu un uzturvielu balansu, bet nodrošināt sev tādu dzīvesveidu pirms fresh.club varēja atļauties atsevišķas slavenības ar personīgo treneri, pavāru un uztura speciālistu.”

“Mūsu virtuve un kurjeri strādā septiņas dienas nedēļā, taču tas ir to vērts – saņemam lieliskas atsauksmes. Klientu ieteikumi mums arī palīdz saprast, kuri ēdieni ir izdevušies gardāki, kas būtu jāuzlabo. Klients mobilajā lietotnē izvēlas piedāvātos ēdienus brokastīm, pusdienām un vakariņām un saņem tieši sev svaigi pagatavotu un skaisti iepakotu ēdienu visai dienai pie pašām mājas vai biroja durvīm,” stāsta Raivis Driksna.

Uzņēmumam ir svarīgi ne tikai tas, kā ēdiens garšo, bet arī kā tas izskatās un cik videi draudzīga ir šāda saimniekošana. Tāpēc piegādei tiek izmantots dabai draudzīgs, no otrreiz pārstrādātām izejvielām izgatavots un kompostējams iepakojums ar mūsdienīgu, elegantu dizainu. Fresh.club īsteno bezatkritumu politiku un iepērk precīzi tik daudz produktu, cik nepieciešams katras dienas maltīšu pagatavošanai, un tādējādi kopā ar saviem klientiem pieliek roku pārtikas atkritumu problēmas mazināšanā. Arī piegādes maršruti tiek automātiski skaitļoti, lai radītu pēc iespējas ekonomiskāku degvielas un laika patēriņu.

Atbalsts aktīvajiem un aizņemtajiem veselības entuziastiem

Fresh.club klienti vēlas ēst veselīgi un ietaupīt laiku, kā arī rūpēties par figūru – nomest svaru vai palielināt muskuļu masu. Viena no fresh.club pirmajām klientēm ir rakstniece Dace Rukšāne. Viņa atzīst – fresh.club ne tikai atvieglo dzīvi, bet arī ļauj izbaudīt garšu daudzveidību: “Ikdienā nav tik vienkārši domāt par sabalansētām maltītēm un skaitīt kalorijas. Bet tagad varu nelauzīt galvu par ēdiena gatavošanu, jo šajās maltītēs veselīgi produkti sakombinēti tā, ka ir arī garšīgi. Pašai gatavojot veselīgu ēdienu mājās, tas ne vienmēr izdodas. Mani patīkami pārsteidz arī garšu daudzveidība.” Dacei Rukšānei fresh.club jau ir savs iecienītākais ēdiens – veselīgas, bet bezgalīgi gardas pankūciņas. Lielas cerības uz jauno ēdienu viņa saista ar ziemu, kad dzīvesveids kļūst mazkustīgāks un sezonas specifika nozīmē mazāku svaigu dārzeņu un augļu pieejamību.

Latvijas hokeja izlases aizsargs Uvis Balinskis – arī viens no pirmajiem fresh.club klientiem
Latvijas hokeja izlases aizsargs Uvis Balinskis – arī viens no pirmajiem fresh.club klientiem Foto: Publicitātes foto

Daudzi fresh.club pastāvīgie klienti ir jauni profesionāļi, kuri dzīvē pietiekami aizņemti ar citām lietām, nekā gatavošana. Starp viņiem ir arī Latvijas bronzas hokeja izlases aizsargs Uvis Balinskis.

“Viens no iemesliem, kāpēc izvēlējos fresh.club, ir tas, ka profesionālam sportistam pēc smagiem treniņiem un spēlēm ir ļoti svarīgs un vajadzīgs labs uzturs. fresh.club piedāvā kvalitatīvu un veselīgu ēdienu, kas man palīdz uzpildīt ķermeni ar pašu svarīgāko, lai justos labi. Ikdienā ar fresh.club arī ietaupu daudz laika, jo nav jādodas uz veikalu un jādomā, ko ēdīšu, – viss jau ir sagatavots un piegādāts iepriekšējā dienā, ēdiens ir ļoti garšīgs, daudzveidīgs un, pats galvenais, – veselīgs,” pieredzē dalās Uvis Balinskis.

Spied šeit un lejupielādē fresh.club lietotni savā iPhone vai Android mobilajā tālrunī bez maksas!

CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu