Noskaties Latvijā pieteikusies "Opel Astra Electric" – pirmie iespaidi

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Īsi pēc Zinību dienas, kurā skolas gaitas sāka Latvijas skolēni, savu ceļu Latvijā aizsāka arī jaunā "Opel Astra Electric". Lai gan demonstrācijas automašīnas pārsvarā ir spilgti zilas, Electric neapšaubāmi ir "viszaļākā" visu laiku "Opel Astra". Raidījumam "TV Autoziņas" ar šo intriģējošo automašīnu izdevās iepazīties jau vasarā, īpašā testa braucienā Berlīnē.

Latvijā "Astra Electric" nonāks pilnībā aprīkotā "Business Launch Edition" versijā par 48 390 eiro. Ar tajā skaitā "Detox" interjeru "Opel" dizaineri domājuši atkopšanos no pārliekas digitalizācijas.

Lai gan panelī ir divi lieli ekrāni, tām funkcijām, kam tas nepieciešams, atstātas viegli atrodamas fiziskas pogas. Vienīgā elektromotora jauda ir 156 zirgspēki, taču arī pašmasa ir saprātīga elektromobilim, kam visur jāstaipa līdzi 54 kWh baterija, - zem 1,7 tonnām.

"Opel" solītais elektrības patēriņš ir 14,8 kWh uz 100 km, taču Berlīnē sastapām "Opel" darbiniekus, kas tīri eksperimentālā kārtā pamanījušies nobraukt ar tikai 10 kwh uz "simtu". Bez tam elektriskajai Astrai pieejams arī 11 kW iekšējais lādētājs, kas paātrina uzlādi no mājas "Wallbox".

Bildēs un tekstos nesagaršojamo jaunās "Astra" priekšrocību - vadāmību - uzsver arī "Opel Baltics" reģiona menedžeris Ville Savola, kuru sastapām "Astra Electric" un "Astra" universāļa testa braucienos jau pie mums Rīgā: "Manuprāt, mums ir veicies pat ļoti labi, padarot automašīnu daudz piemērotāku autobānim. Tas nozīmē, ka tai ir izteiktāka vadāmība. Atsauksmes, ko esam saņēmuši no klientiem, salīdzinājumā ar māsas zīmoliem skar braukšanas pieredzi, kas ar "Opel" ir koncentrētāka un aizraujošāka. Izmantojot iespēju, iztaujājām reģiona pārstāvi par "Opel" tirdzniecības perspektīvām, tostarp jauna dīlera "Autohalle" pievienošanos vācu zibeņa pārstāvjiem." 

"Viņi tikai jūlija sākumā sāka sadarbību ar "Opel". Pagaidām viņi tikai uzņem apgriezienus, bet vēlme izcelties ļoti augsta, un darbinieki ļoti dedzīgi uzņēmuši "Opel" zīmolu savā piedāvājumā," tā Savola.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu