Neliela, bet kārtējā diskusija izveidojusies tviterī par valsts platformu, kurai tīri teorētiski būtu jāpalīdz iedzīvotājiem ikdienas gaitās "ar papīriem". Bet teju ikviens, kas tur mēģinājis kaut ko sev vajadzīgu izdarīt, ir burtiski nospļāvies un sulīgi nolamājies par tās "ērtumu" un saprotamību". Nu, kā jau.
Cik lietotājiem «liels ir prieks» par latvija.lv lietošanu? Neliels
98,2% no autentifikācijām latvija.lv izmantojot internetbankas (2016, VRAA dati), nevis eID un e-paraksts. Miljoni produktos, ko neizmanto.— Janis (@Butkevics) October 9, 2017
Kad alternatīva ir notāra apmeklējums vai līgumu sūtīšana ar kurjeru vai pastu, e-paraksts ir ērts un izdevīgs— Agris Krusts (@agris_krusts) October 9, 2017
kad tas bija? es par to, ka lēnām, bet instrukcijas uzlabojas— Janis Tupulis (@jantup) October 9, 2017
Ne-ierēdņiem, kas reiz uzkāpuši uz valsts saražotajiem debilajiem grābekļiem (EDS, Ežurnāls Eparaksts, portāls Latvija), otrreiz negribas.— Martastante (@MartasTante) October 9, 2017
Jā, lai atrastu, vajag entuziasmu, jā.— Dace Ruksane (@Ruksane) October 9, 2017
Cik gadus un cik desmitus miljonu nācās iztērēt no manas un Jūsu naudas, līdz EDS kaut attāli pietuvojās normālas internetbankas līmenim??— Martastante (@MartasTante) October 10, 2017
Studenti ir dažādi.— Girts Karnitis (@GirtsKarnitis) October 9, 2017
ooo, #eis... pāris reizes iznāca palietot, tur gan jācitē un jāpapildina @MartasTante : “otrreiz negribās” ļoti— Janis Tupulis (@jantup) October 9, 2017
ežurnāls? par pārējiem, lai cik muļkīgi nebūtu lēmumi un risinājumi, tomēr ir efektīvāk, nekā staigāt/braukāt pa iestādēm. negribas, jā...— Janis Tupulis (@jantup) October 9, 2017
@VARAM_Latvija - nu nav normāli, ka Latvija.lv izmet no sarakstīta iesnieguma, to nesaglabājot. Ir 21. gs, kur ir auto-save? ???— Kaspars_Zn (@Kaspars_Zn) October 9, 2017
Ha, autentificēties ar internetbanku vienkārši ērtāk. Bet latvija.lv ir piemērs nekvalitatīvam, dārgam un lietotājam nedraudzīgam sū*am.— Kārlis Gabrilovičs (@Karlitto_G) October 9, 2017