Sudraba: Lēmums celt tarifus bija absolūti nepareizs (62)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Lēmums celt elektrības tarifus bija absolūti nepareizs, šorīt intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam "Labrīt, Latvija!" sacīja valsts kontroliere Inguna Sudraba.

"Tas ir ceļš uz nabadzību, nevis ceļš uz izaugsmi," sacīja Sudraba.

Lēmums par tarifu celšanu nav pieņemts īstajā brīdī

Viņa akcentēja, ka šādu lēmumu nedrīkstēja pieņemt laikā, kad nepieciešams atbalstīt ekonomisko aktivitāti un iedzīvotāju iniciatīvas. Tarifu celšana vienam no pamatpakalpojumiem negatīvi ietekmēs tautsaimniecības attīstību kopumā un atsevišķu iedzīvotāju iniciatīvas.

"Latvenergo" vajagot līdzekļus investīcijām

Ekonomikas ministrijas parlamentārais sekretārs Klāvs Olšteins (V) šorīt intervijā raidījumam "Labrīt, Latvija!" skaidroja, ka elektrības tarifi jāceļ, jo "Latvenergo" nepieciešamas būtiskas investīcijas.

Viņš brīdināja, ka gadījumā, ja netiks veikti pienācīgi ieguldījumi kabeļos, vados un citā infrastruktūrā, var atkārtoties šoziem pieredzētie ilgstošie elektrības traucējumi Latgalē, tikai šoreiz jau visā valsts mērogā.

Kā akcentēja Olšteins, arī pēc tarifu palielināšanas tie būs 4. vai 5.zemākie Eiropas Savienībā.

Pozitīvi vērtē "Latvenergo" informatīvo kampaņu

Lūgts komentēt aģentūras "Repute", kuras līdzīpašnieks ir ekonomikas ministra Arta Kampara (V) pārstāvētās politiskās apvienības "Vienotība" priekšvēlēšanu kampaņas veidotājs Ainārs Ščipčinskis, piesaisti "Latvenergo" tarifu reklāmas kampaņai, Olšteins sacīja, ka kopumā šī ideja jāvērtē pozitīvi, jo daudzi cilvēki - daudzbērnu ģimenes un trūcīgie - uzzināja par iespēju saņemt atbalstu elektroenerģijas pirkšanai.

Savukārt "Repute" saistību ar "Vienotību" Olšteins komentēja atturīgi, uzsverot, ka "Vienotība" uzvarēja Saeimas vēlēšanās, kas apliecina reklāmas kampaņas īstenotāju profesionalitāti. Acīmredzot šie cilvēki ir pietiekami kompetenti, lai uzvarētu arī "Latvenergo" iepirkumā par reklāmas pakalpojumiem.

Komentāri (62)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu