«Facebook» ieviesis satīras birku joku ziņām

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Sociālais tīkls «Facebook», rūpējoties par mazāk kritiski domājošiem cilvēkiem, ieviesis satīras birku ziņām no tādiem portāliem kā «The Onion», novēroja biznesa portāls «Nozare.lv».

Sociālais tīkls «Facebook» šāda tipa joku ziņām sācis pievienot birku «[Satire]», kas norāda uz to, ka ziņas nāk no satīras portāla un par nopietnām tās uzskatīt nevajadzētu. Pagaidām šis papildinājums tiekot tikai izmēģināts, informācijas tehnoloģiju ziņu portāls «Ars Tehnica» uzzināja no sociālā tīkla.

«Patlaban veicam nelielu testu, kas pievieno «[Satire]» birku pirms saitēm, kas ved uz satīriskiem ziņu rakstiem. Tas tāpēc, ka esam saņēmuši atsauksmes no lietotājiem, kas savā ziņu joslā vēlējās veidu, kā vienkāršāk atšķirt joku ziņas no īstajām,» paziņoja «Facebook» pārstāvis.

Pēdējo gadu laikā par iecienītu satīras novirzienu ir kļuvuši dažādi parodijraksti, kas noformēti masu informācijas līdzekļiem raksturīgā valodas stilā un apskata dažādus sabiedrībā aktuālus tematus. Šim tematam veltīti tādi ziņu portāli kā «The Onion», «Daily Currant» un citi, kas regulāri publicē dažādus, nereti absurdus rakstus ar nolūku izklaidēt un izteikt sociālu kritiku. Līdz ar šādu portālu aktivizēšanos ik pa laikam to publicētās ziņas pārpublicē dažādas patieso ziņu aģentūras, tādējādi izraisot kritiku par žurnālistu nespēju kārtīgi pārbaudīt avotus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu