Igaunijas nacionālo zīmolu šogad atsvaidzinās un modernizēs

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Igaunijas nacionālais zīmols tiks atsvaidzināts un modernizēts, un to plānots prezentēt līdz šī gada beigām, paziņojusi Igaunijas valsts uzņēmējdarbības un tūrisma attīstības aģentūras «Enterprise Estonia» šim nolūkam īpaši izveidotā darba grupa.

Tai uzticēts atrast labākos vizuālos un verbālos veidus, kā pavēstīt pasaulei par Igauniju un iepazīstināt ar to, savā tīmekļa vietnē paziņoja dizaineru grupa.

«Dizaina grupas darba rezultātā līdz gada beigām tiks pabeigta Igaunijas zīmola jaunā vizuālā identitāte,» norādīja dizaineri.

Īpašas grupas izveidošana Igaunijā ir jauna pieeja. Pirmo reizi dažādi igauņu dizaineri kā privātpersonas piedalīsies liela radoša projekta īstenošanā.

Darba grupu vadīs Alari Oravs. Tajā darbosies arī Janno Sīmars, Jans Tomsons, Antons Kovits, Kevins Krepins un Tajo Oja.

Projektā piedalīsies arī citu jomu speciālisti - fotogrāfi, reklāmas speciālisti, animatori, tipogrāfijas speciālisti.

Igaunijas zīmola atjaunošana tiks finansēta no Eiropas Savienības (ES) struktūrfondu līdzekļiem. Projekta izmaksas pašreiz tiek lēstas apmēram 200 000 eiro.

2002.gadā radītais Igaunijas zīmols «Welcome to Estonia» izmaksāja vairāk nekā 13 miljonus Igaunijas kronu jeb aptuveni 830 000 eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu