«Lattelecom» grupas apgrozījums pirmajā ceturksnī pieaug par 7%; peļņa - septiņi miljoni eiro

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Leiniša/LETA

Telekomunikāciju uzņēmuma «Lattelecom» grupas neauditētais apgrozījums pirmajā ceturksnī bija 47,8 miljoni eiro, kas ir par 7% vairāk nekā pērn šajā laika periodā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Lāsma Trofimova.

Viņa atzīmēja, ka straujākais pieaugums vērojams jauno pakalpojumu biznesā – gan tehnoloģiju, gan izklaides pakalpojumu jaunajos risinājumos.

«Šī gada sākumā publiski pieteicām «Lattelecom» pakāpenisku uzņēmuma maiņu, stiprinot savu darbību tehnoloģiju un izklaides jomā. Pirmā ceturkšņa dati pierāda, ka izvēlētā stratēģija bijusi pareiza. Esam trīskāršojuši apgrozījumu mākoņpakalpojumiem, dubultojuši – drošības un lietu interneta risinājumiem. Ir pagājis gads, kopš ieviesām elektrības pakalpojumu, un jau esam uzsākuši piedāvāt gudrās mājas risinājumus ērtākai, komfortablākai un izdevīgākai ikdienai,» atzīmēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Savukārt «Lattelecom» pirmā ceturkšņa peļņa sasniegusi septiņus miljonus eiro, kas ir līdzvērtīgi attiecīgajam periodam pērn. «Nedaudz auguši ieņēmumi no TV pakalpojumiem, gan pieaugot «Lattelecom» interaktīvās TV lietotāju skaitam, gan arvien lielāku popularitāti iegūstot lietotnei «Shortcut», kas piedāvā klientiem daudzpusīga satura izvēli un interaktivitātes iespējas. Sniegto iespēju sekot līdzi XXIII Ziemas olimpiskajām spēlēm piecos «HD Eurosport» kanālos, Latvijas populārā sportista Maira Brieža cīņai un citiem aktuāliem notikumiem, skatītāji novērtēja ļoti atzinīgi. Tāpat kā Latvijas filmu piedāvājumu – Ievas Ozoliņas jaunāko filmu «Dotais lielums mana māte» un latvieša dēkaiņa ceļojumu pāri Amerikai uz rollerslēpēm dokumentālajā stāstā «Neiespējamais ir iespējams»,» klāstīja Trofimova.

Viņa norādīja, ka gada pirmajos trīs mēnešos pieaudzis IT iekārtu un programmatūras bizness, galvenokārt, korporatīvo klientu segmentā. Būtiskākais pieaugums vērojams jauno pakalpojumu vidū: datu centru pārdoto pakalpojumu apmērs audzēts par 40%, tehnikas mazumtirdzniecības apmērs – 78%, reklāmas izvietošanas pakalpojumi - 39%, lietu internets – 91%, mākoņpakalpojumi – 317% un drošības risinājumi 112%.

Dubultots ir arī «Citrus Solutions» būvniecības apjoms. Šobrīd tiek īstenoti vairāki lielu, Latvijai sabiedriski nozīmīgu ēku infrastruktūras izbūves procesi: Latvijas Valsts televīzijas un radio centra interneta platjoslas izbūve, Valsts ieņēmumu dienesta un Muitas kontroles punktu izbūve, Z-torņi Pārdaugavā, kā arī citi ne tik apjomīgi projekti, atzīmēja «Lattelecom» pārstāve.

Elektrības pakalpojums «tet» mazāk nekā gada laikā sasniedzis 35 000 klientu. «Pēdējo mēnešu jaunums ir «tet» gudrās mājas risinājums, kas sniedz Latvijas mājsaimniecībām modernā veidā kontrolēt elektroenerģijas patēriņu un izmaksas ar internetā bāzētu pārvaldības platformu. «tet» gudrās mājas risinājumi paredzēti silto grīdu kontrolei, apkures vadībai un gaisa kvalitātes uzraudzībai,» skaidroja Trofimova.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka «Lattelecom» konsolidētais apgrozījums pērn bija 195,67 miljoni eiro, kas ir par 1,1% jeb 2,4 miljoniem eiro vairāk nekā 2016.gadā, savukārt tā konsolidētā peļņa palielinājās par 26,4% jeb 8,5 miljoniem eiro, sasniedzot 40,7 miljonus eiro.

«Lattelecom» grupā ir uzņēmumi «Lattelecom», «Lattelecom BPO», «Citrus Solutions», «Lattelecom Technology», «Media 360» un «Baltijas Datoru akadēmija». «Lattelecom» pieder 23% SIA «Latvijas Mobilais Telefons» daļu.

"Lattelecom" pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Dānijā reģistrētajam "Telia Company" meitas uzņēmumam 'Tilts Communications" (49%).

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu