Jumta logi palielina mājas pārdošanas cenu

FOTO: reklāmas materiāls

Jau sen ir zināms, ka jumta logi palīdz uzlabot cilvēka veselību un komfortu. Nu mēs esam pārliecinājušies, ka investīcijas veselībā un komfortā jūs sajutīsiet arī savā makā.

Dānijas tiešsaistes nekustamo īpašumu portāls Boligsiden.dk sadarbībā ar VELUX nesen veikuši un publicējuši pētījumu par jumta logu ietekmi uz mājokļa pārdošanas cenu.

Tika salīdzinātas pārdošanas cenas līdzīgām ēkām ar jumta logiem un bez tiem, kā arī vērtēts jumta logu ekonomiskais iespaids uz cenu.

Salīdzināšanas kritēriji bija: mājas stāvoklis, pasta indekss, būvniecības gads, platība, mājokļa tips, energo marķējums, pārdošanas datums, zemes platība un attālums līdz jūras krastam.

Jau gadu gadiem esam redzējuši pētījumus un to rezultātus, kas pierāda, ka dienas gaisma un svaigs gaiss, kas nāk caur jumta logiem, uzlabo mājokļa iekšējo klimatu un uzlabo tā iedzīvotāju pašsajūtu.

Jumta logiem nav tikai vizuāls efekts. Tie nodrošina pareizu ventilāciju, samazina mājas pārkaršanu, pelējumu veidošanos un uzlabo energoefektivitāti.

FOTO: Reklāmas materiāls

Kāpēc ieguldīt naudu elegantā virtuvē, ja jumta logu iebūvēšana būs krietni ienesīgāks ieguldījums?

Ņemsim par piemēru tipisku ģimenes māju Dānijā, kam ir jumta logi. Pētījums ir pierādījis, ka tai ir vērojams pārdošanas cenas palielinājums par 14 500 €, kas ir papildu 85 € par kvadrātmetru, ko iegūs mājas pārdevēji. Vidējā pārdošanas cena pieaug par +1 līdz + 4%.

Miks Šovs Rasmussens, VELUX Dānija vadītājs, saka: «Pētījuma rezultāti ir patiešām interesanti. Mēs vienmēr esam bijuši pārliecināti, ka jumta logi piedod modernāku izskatu un vairāk gaismas tradicionālajai mājai. Ieplūstošā gaisma vizuāli padara māju lielāku, kas arī pašiem mājas īpašniekiem ikdienā paceļ mājas vērtību. Tomēr šobrīd jaunie pētījumi ir dokumentējuši faktu, ka jumta logiem ir arī finansiāla vērtība, ja grasāties pārdot savu māju.»

«Esam saņēmuši tikai pozitīvas atsauksmes no saviem sadarbības partneriem. Viņi ir priecīgi redzēt kā racionālos, tā arī emocionālos ieguvumus, ko sniedz mūsu produkti. Šis pētījums ir lielisks līdzeklis, lai vēl vairāk paspilgtinātu šos ieguvumus,» saka VELUX Dānija mārketinga speciāliste Susanna Beranova Olsena.

«Ziņa sociālā portālā Facebook par šo tēmu ir bijusi lasītākā ziņa šogad, un mūsu preses relīze par pētījumu sasniegusi otru labāko lasītāju skaitu, kāds jebkad redzēts VELUX Dānija preses centra vēsturē. No tā secinām, ka pētījums ir piesaistījis lielu uzmanību,» atzīst VELUX Dānija sabiedrisko attiecību un sociālo mediju speciālists Sorens Kirkebi.

FOTO: Reklāmas materiāls

Apkopojot pētījuma galvenos rezultātus, varam secināt, ka:

Ievērojama pozitīva ietekme uz mājokļa pārdošanas cenu (no +1 līdz + 4%).

Pārdošanas cena vienstāva savrupmājai, kurā ir iebūvēti jumta logi, pieaug par vidēji 85 € kvadrātmetrā.

Dažādiem reģioniem šī ietekme ir atšķirīga, bet saglabājās kopējā iezīme, ka jumta logi paaugstina mājas vērtību.

Nav būtiskas ietekmes uz to, cik ilgs laiks ir nepieciešams mājas realizācijai.

Uz augšu
Back