Pasaulē populārākās datorspēles Call of Duty turpinājums (16)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Tūkstošiem datorspēļu cienītāju visā pasaulē nostājušies rindās, lai iegādātos Call of Duty: Black Ops - populārāko datorspēli pasaules vēsturē, vēsta BBC News. Call of Duty iepriekšējā versija Modern Warfare 2 tās izdevējiem atnesa vairāk nekā 2 miljardus ASV dolāru, kas samērojams ar Maikla Džeksona albūma „Thriller” vai biļešu uz Džeimsa Kamerona filmu „Titāniks” tirdzniecību.

Aģentūras Screen Digest analītiķis Pīrss Hardings Rolss uzskata, ka Black Ops ir visas cerības atkārtot, vai pat apsteigt Modern Warfare 2 panākumus. „Pēc mūsu aprēķiniem, pasaulē var tikt pārdoti 18 miljoni jaunās spēles eksemplāri, kas ir tāds pats līmenis, kā Modern Warfare 2. Šis izdevums iznāks arī Wii domātās versijās. Kaut arī vidējo Wii lietotāju šī spēle diezin vai ieinteresēs, tomēr potenciālais tirgus nedaudz palielināsies”, - saka analītiķis.

Spēles galvenais varonis ir CIP operatīvais darbinieks jeb īpašās nozīmes vienības kaujinieks. Darbība noris „aukstā kara” laikos un slepenam aģentam ir jāatklāj padomju ķīmiskā ieroča Nova-6 kods. Bez standartveida kaujas uz zemes iespējams lidot ar padomju helikopteriem Hind (Mi-24) un amerikāņu izlūklidmašīnām. Bez tam, tīkla spēlei ir arī bonusa līmenis, kurā spēlētājiem ir jāaizstāv Vašingtona no cilvēkēdāju zombiju uzbrukuma.

Black Ops izdots pirs Ziemasvētku izpārdošanas laika. Gaidāms, ka līdz gada vairāk nekādas spēles beigām neiznāks. Šī gada septembrī tika uzsākta spēles Halo Reach, kura izlaista tikai XBox 360, tirdzniecība. Pirmajā dienā tā tikusi pārdota 300000 eksemplāros. Nesen iznākusi arī Call of Duty galvenā konkurenta Medal of Honor spēles versija. Taču tās tirdzniecība nesniedza gaidītos panākumus. Uz spēles popularitāti negatīvu iespaidu atstāja sliktās atsauksmes videospēļu žurnālos, kuros saņemot vidējo reitingu zemāku par 80%, spēles sliktāk pērk, uzskata Hardings – Rolls.

Komentāri (16)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu