/nginx/o/2018/07/14/8989141t1hedc2.jpg)
Japānas lielveikalā «Isetan Shinjuku Departament Store», kas tiek dēvēts par valsts pazīstamāko universālveikalu, līdz 18.novembrim būs atvērts Latvijas ražojumu īstermiņa jeb «pop-up» veikals, informēja Ārlietu ministrijā (ĀM).
Veikala atklāšanu 12.novembrī organizējusi LIAA pārstāvniecība Japānā sadarbībā ar Latvijas vēstniecību un uzņēmumu «Isetan Mitsukoshi Ltd.».
Kā norāda ĀM pārstāvji, šīs sezonas tēma «Isetan» universālveikalā ir Ziemeļeiropas dzīves stils un Latvijas «pop-up» veikals ar koncepciju «Old and New Lifestyle» piedāvā gan tradicionālus ar rokām darinātus izstrādājumus, gan arī mūsdienu dizaina ražojumus.
Lai atlasītu zīmolus prezentācijai «pop-up» veikalā, «Isetan» vadošie iepircēji šā gada septembrī apmeklēja Latviju un jau vizītes laikā atzinīgi novērtēja Latvijas ražojumu augsto kvalitāti un dabīgos izejmateriālus.
Latvijas «pop-up» veikalā tiek prezentēti vairāki apģērbu un interjera zīmoli - «Natālija Jansone», «One Wolf», «Miesai», «Riga Chair», «Maffam Freeform», «An&Angel», «Ars Tēla», «Munio Home», «Munio Candela», «Anna Kilpe», «Feltstyle», «HUGU» un «Ginta». Tāpat veikalā pieejama zīmola «Emils Gustavs» šokolāde un latviešu amatnieku izstrādājumu kolekcija, ko pārstāv japāņu aģente Akiko Mizoguči no «Subaru». Veikalā iespējams iegādāties arī grāmatas japāņu valodā par Latviju un Latvijas amatnieku izstrādājumiem.
Latvijas «pop-up» veikala kopējā platība ir 70 kvadrātmetri, un tas atrodas veikala 4.stāvā līdzās tādiem augstākā līmeņa zīmolu veikaliem kā «Chanel», «Hermes» un «Tom Ford».
Atklājot veikalu, Latvijas vēstnieks Japānā Normans Penke uzsvēra Latvijas produktu unikalitāti, praktiskumu un pievilcīgo dizainu. Savukārt «Isetan» universālveikala ģenerālmenedžeris Masaaki Takano izteica vēlmi turpināt sadarbību ar Latviju līdzīgā formātā arī turpmāk, jo par vienu no savām galvenajām misijām universālveikals uzskata ne tikai vislabākās kvalitātes produktu un pakalpojumu piedāvājumu, bet arī savu klientu izglītošanu un iepazīstināšanu ar dažādu valstu kultūru un tradīcijām.
Veikala atklāšanas dienā to apmeklēja vairāk nekā 200 cilvēku.