Stila ziņas: Latvijas stila un modes balva, plīša somas, unikāls peldkostīms (1)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: dior.com

Pavasaris jau tuvojas, un krāsas mūsu garderobē top košākas! Stila ziņās par pašmāju mākslinieku jaunumiem kolekcijās un sasniegumiem ārvalstīs.

Pasniegs Latvijas stila un modes balvas

3.martā kinoteātrī «Splendid Palace» jau devīto gadu pēc kārtas norisināsies «Latvijas stila un modes balvas 2013» pasniegšanas ceremonija. Pasākuma laikā tiks noteiktas un apbalvotas pašmāju stilīgākās personības un labākie modes industrijas profesionāļi 13 dažādās nominācijās. Ceremonijas laikā tiks noteikti uzvarētāji šādās kategorijās: «Stilīgākais aktieris», «Stilīgākā aktrise», «Stilīgākais dziesmu izpildītājs», «Stilīgākā dziesmu izpildītāja», «Stilīgākā mūzikas grupa», «Stilīgākā TV dīva», «Stilīgākais TV vadītājs», «Modes veikals ar interesantāko koncepciju, kas tika atvērts 2013.gadā», «Gada debija modes jomā», «Gada modes mākslinieks», «Labākās žurnāla stila lapas», «Stilīgākais žurnāla vāka «make-up»». Tiks piešķirts arī apbalvojums «Par ieguldījumu Latvijas modes attīstībā». Balvu pretendentus katrā nominācijā vērtēja un noteica profesionāla žūrija, kuras sastāvā bija glancēto žurnālu galvenie redaktori, modes redaktori, fotogrāfi, kā arī citi ilggadēji industrijas eksperti.

NARCISS prezentē jauno kolekciju Londonas modes nedēļas ietvaros

NARCISS sācis jauno gadu ar piedalīšanos Londonas modes nedēļā, prezentējot 2014. gada rudens / ziemas kolekciju vienā no Londonas greznākajām un senākajām viesnīcām The Savoy. Kolekcijas prezentācija notika Wolf & Badger organizētajā šovrūmā un izpelnījās plašu Lielbritānijas preses, stilistu un modes blogeru uzmanību. NARCISS jaunās kolekcijas «Mashinista» iedvesmas avots ir cilvēku un mašīnu jeb tehnoloģiju mijiedarbība un šo attiecību straujā maiņa mūsdienu sabiedrībā. No vienas puses, mēs esam attīstījuši tehnoloģijas tik tālu, ka tās spēj atvieglot mūsu ikdienu, no otras puses, esam kļuvuši atkarīgi un nespējam iedomāties dzīvi bez tām.

«Felstyle» jaunas somiņas

Zīmols «Felstyle» jauno gadu iesācis ar jaunu kolekciju – filca somas ir ieguvušas jaunu formu, taču tās joprojām caurvij lakoniskums un krāsu svaigums. Sākot ar maigiem un pavasarīgiem pasteļtoņiem, beidzot ar grandiozi košām krāsām. Jaunajā kolekcijā atrodamas četras jaunu modeļu somas – clutch somiņa, divu izmēru ietilpīgas somas ar gariem rokturiem, kā arī vidēja izmēra rokassoma. Jaunā kolekcija īpaši patiks tām sievietēm, kas novērtē somu funkcionalitāti un to ietilpīgumu. Somas var iegādāties tādos veikalos kā Taste Latvia, Paviljons, Studija Pienene, Riija, Modes Klase un citur.

H&M rada pirmos produktus no pārstrādātām tekstila šķiedrām

2014. gada februāra beigās H&M prezentēs pirmos izstrādājumus, kas veidoti no pārstrādātām šķiedrām, kas iegūtas no savāktajiem apģērbiem no Apģērbu Savākšanas Iniciatīvas. Pieci klasiski džinsu izstrādājumi, kā džinsu bikses un jaka, tiek veidoti no pārstrādātas kokvilnas un ir piemērs, kā H&M noslēdz tekstila izstrādājumu otrreizējās pārstrādes apli.
Nākotnes mērķis ir aizvien vairāk izmantot materiālus no otrreizējās pārstrādes. Jaunā džinsu kolekcija ietver 20% pārstrādātas kokvilnas, kas ir maksimālais apjoms, ko šobrīd var izmantot, radot jaunu materiālu, lai nemazinātos tā kvalitāte.
H&M uzsāka Apģērbu Savākšanas Iniciatīvu 2013. gada sākumā, lai mazinātu modes industrijas ietekmi uz vidi, samazinot tekstila izstrādājumu daudzumu, kas nonāk atkritumu poligonos. Šajā brīdī ir tikai neliels daudzums apģērbu, kas tiek atkārtoti izmantoti labdarībā vai pārstrādāti, un H&M vēlas piedāvāt vienkāršu risinājumu pircējiem, kas šobrīd savas vecās drēbes izmet miskastē. Šī iniciatīva galvenokārt ir vides projekts ar īslaicīgu vīziju, lai izvairītos no atkritumiem un samazinātu to nonākšanu atkritumu poligonos. Ilglaicīgais mērķis ir rast iespēju pārstrādāt un vēlreiz izmantot visas tekstila šķiedras.

«Collar» laidīs klajā jaunu peldkostīmu un aksesuāru līniju «Black line»

«Collar» ir pārsteidzošu vietu un stāstu iedvesmots kopējais dizaina peldkostīms. Saglabājot savu raksturiezīmi – apkaklīti, «Collar» jaunā «Melnā» līnija piedāvā zīmolam vēl neraksturīgas tendences – divdaļīgus peldkostīmus un aproces, un turpmāk peldkostīmu kolekcijām paralēli tiks radīti arī aksesuāri. «Melnās» līnijas modeļi «Bold», «Italic» un «Underline» ir radīti, lai izceltu zīmola drosmes, spara un dzīves spēka tekstu. Peldkostīmu zīmols «Collar» Latvijas modes arēnā sevi pieteica 2012. gada vasarā, izlaižot kopējo peldkostīmu kolekciju. Ar katru kolekciju «Collar» vēsta jaunu stāstu, iedvesmojoties no neparastām vietām, nodarbēm un personības īpašībām, kas sākotnēji var šķist nesavienojamas ar peldkostīmu dizainu, bet, tikai sasaistot neparastas lietas, spējam rast jaunus iespaidus, atklāt nepieredzētas sajūtas un raisīt vaļu fantāzijām. Zīmola tērpi un aksesuāri ar rokām darināti Latvijā.

Kolekcija «Holly & Whyte»: rotaļīgā elegance

«Lindex» pavasara kolekcijā ir iekļauti moderni klasikas elementi ar īpašu «Holly & Whyte» piesitienu. Šā pavasara aktualitāte ir tāda, ka daudzi apģērbi ir izgatavoti no izturīgas kokvilnas. Pavasara kolekcijai «Holly & Whyte» ir jaukta krāsu gamma ar daudzām burvīgām, dzīvīgām krāsām, piemēram, oranžo, fuksijas un neona rozā kopā ar klasisko tumši zilo, krēmkrāsas un haki toni. Arī rakstu klāsts ir jaukts: tajā ir vērojami svītraini un punktaini raksti, kā arī drosmīgi, lieli ziedu un rotaļīgi zivju raksti. «Kolekciju var viegli kombinēt, un šajā pavasarī mēs galveno akcentu liksim uz vidukli un papēžiem. Bikses ar augstu jostasvietu un tajās ieliktiem trikotāžas krekliņiem kopā ar pievilcīgām detaļām lejasdaļā,» stāsta Nina Stārka (Nina Starck), Lindex dizaina nodaļas vadītāja.

Foto: Lindex

Natālija Portmane un Dženifera Laurensa atkal kopā ar «Dior»

Aktrise Natālija Portmane jau tika reklamējusi «Dior» smaržas, nu viņa ir atgriezusies un kļuvusi par «Miss Dior Blooming Bouquet» seju. Šīs smaržas ir ļoti jutekliskas - ar lielu devu rožu un augļu smaržas. Arī Dženifera Laurensa ar «Dior» jau sadarbojas trešo gadu. Šoreiz tapušas pavasara/vasaras 2014 somiņas reklāmas kampaņa.

Foto: dior.com

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu