Uzņēmējdarbības nākotne - eksports

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Mūsdienu uzņēmējdarbības vide ir izaicinājumiem bagāta un nemitīgi mainīga, turklāt komersantiem arvien jāspēj reaģēt uz pārmaiņām ne tikai valsts mērogā, bet jāsāk izprast arī globālā biznesa aina. Globalizācijas ietekmē rodas aizvien vairāk iespēju uzņēmējdarbības attīstībai, tāpat arī faktori, kas var negatīvi ietekmēt komersantu. Uzņēmējam ir jābūt tik zinošam, kā nekad iepriekš. Vietējā mēroga konkurence iegūst globālas aprises, kas nozīmē tikai vienu – uzņēmējdarbības attīstībai jābūt ilgtermiņā, ņemot vērā starptautiskās norises biznesa vidē.   

Atrast eksporta iespējas

Uzņēmumi, kuri jau redz eksportu kā attīstības iespēju, kļūs konkurētspējīgāki un spēs piesaistīt investīcijas. Iekšējais tirgus ir maza daļa no plašajām iespējām, ko sniedz iekļaušanās globālajā apritē. Arvien pieprasītākas būs preces un pakalpojumi ar augstu pievienoto vērtību, ko radījuši uzņēmumi ar savu, individuālu pieeju. Mūsdienu vidē patērētāju atzinību gūst uzņēmumi, kuri spēj un prot pārdot pieredzi, radot patērētājam piederības sajūtu konkrētajam zīmolam. Vieds uzņēmējs jau pašreiz mērķtiecīgi meklē eksporta iespējas, jo ne tik tālā nākotnē tas var kļūt par izšķirošo biznesa attīstības faktoru.

Foto: Publicitātes foto

Pieņemt izaicinājumus un saredzēt iespējas

Mūsdienu uzņēmējam jāspēj redzēt kopaina – ne tikai konkrētā uzņēmuma attīstības vīzija, bet arī uzņēmējdarbības vides nākotne kopumā. Veiksmīgs uzņēmējs spēs saredzēt iespējas un pieņemt izaicinājumus īstajā laikā un vietā. Uzņēmējdarbības mainīgā vide pieprasa nemitīgu sevis profesionālu attīstīšanu un spēju orientēties aktuālajās tendencēs ne tikai vietējā, bet arī globālā mērogā.

Biznesa augstskolas Turība profesionālā maģistra studiju programmā „Uzņēmējdarbības vadība” iespējams apgūt daudzpusīgas zināšanas, kas sekmēs ne tikai absolventa profesionālo izaugsmi, bet arī nodrošinās nepieciešamās prasmes, lai kļūtu par kompetentu vadītāju un izcilu darba devēju. Programma sniegs zināšanas globālajā mārketingā, cilvēkresursu vadībā un attīstībā, kā arī padziļinātu ieskatu krīzes vadībā, ilgtspējīgā attīstībā un inovācijās. Studiju saturu nodrošina atzīti profesori un sabiedrībā atpazīstami uzņēmēji.

„Programmā gatavojam augstākā līmeņa uzņēmējus - profesionāļus, kuri spēs attīstīt uzņēmējdarbību ilgtermiņā un veicināt eksportu, jo tā ir biznesa nākotne,” stāsta Biznesa augstskolas Turība Uzņēmējdarbības fakultātes dekāne Zane Driņķe.

“Iegūt augstāko izglītību, nozīmē iemācīties situācijas risināt sistēmiski un, izmantojot zinātnes sasniegumus(tātad, moderni). Ar "poņu", 'čuju" un "ņuhu" vien nepietiek. TURĪBA ir moderna un inovatīva augstskola, kas studējošiem dod iespēju apgūt zinības radošā vidē un pie labākajiem speciālistiem – pasniedzējiem,” ar saviem iespaidiem par Turības uzņēmējdarbības studijām dalās Biznesa augstskolu Turība absolvents, Poligrāfijas grupa Mūkusala valdes priekšsēdētājs Visvaldis Trokša.

Vairāk par Biznesa augstskolu Turība, tās piedāvātajām studiju programmām un starptautiskajām iespējām var uzzināt, ielūkojoties www.turiba.lv sadaļā Studijas.

CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu