Pēdējā pusgada laikā vērojams pa dzelzceļu pārvadāto kravu apjoma pieaugums

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Latvijas Dzelzceļš

Kā liecina jaunākie VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) dati, līdz šā gada augusta beigām kravu pārvadājumu apjoms sasniedzis vairāk nekā 30 miljonus tonnu kravu. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu līdz augusta beigām pa LDz infrastruktūru pārvadāts par aptuveni diviem miljoniem tonnu vairāk.

LDz valdes loceklis un viceprezidents Aivars Strakšas uzsver: “Gada sākumā mēs bijām izveidojuši divus scenārijus – sliktāko un labāko. Prognozes par pārvadāto kravu apjomiem pa dzelzceļu bija piesardzīgi pesimistiskas – respektīvi ar mīnuszīmi. Taču, kā redzams, pirmais pusgads aizvadīts un mīnuss pārtapis pluszīmē jeb patlaban mēs ejam pēc labākā iespējamā scenārija.”

Vairāk nekā puse pārvadāto kravu jeb 18 miljoni tonnu nākušas no Baltkrievijas. Šajā virzienā pieaugums ir vairāk nekā 20%. Turklāt trešdaļa šo kravu ir tieši Baltkrievijas izcelsmes.

“Sadarbība ar Baltkrievijas dzelzceļu allaž ir bijusi sekmīga, taču pēdējo gadu laikā esam ievērojami to uzlabojuši, tostarp pagājušajā gadā atklājām LDz pārstāvniecību Baltkrievijā. Tādējādi kravu apjoma palielināšanās ir likumsakarīgs ieguldītā darba rezultāts. Baltkrievija ir ļoti perspektīvs sadarbības partneris visai Latvijas loģistikas nozarei. Tādēļ mums Baltkrieviju ir jāspēj apmierināt un noturēt,” atzīmē A.Strakšas.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu