Gribēja bez maksas vēstīt par mīlestību: aizdomas par slēptu KPV LV atbalstu

Dalīties draugiem E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

Memory Water Instagram un YT konti, Memory Water mājaslapa

FOTO: Ilustrācija: Lote Lārmane, Re:Baltica

Firma "Clear Channel", kas izvieto reklāmas Rīgas ielās, pārtraukusi sociālo kampaņu, kas jau piecus mēnešus aicina mainīt pasauli, bet vienlaikus radījusi aizdomas par slēptu partijas KPV LV atbalstu.

“Saistībā ar aktuālajiem notikumiem un dažādiem pārpratumiem mēs esam šīs reklāmas kampaņas izvietošanu pārtraukuši,” "Re:Baltica" informēja firmas pārstāve Ieva Endriksone.

Jau vēstīts, ka KNAB sācis pārbaudi par firmas "Memory Water" reklāmas kampaņu, jo tajā minētie saukļi – #MainamPasauli un "Sākam ar sevi", ir līdzīgi partijas KPV LV sauklim – "Valstij jāsāk ar sevi". Šis sauklis kā mirkļbirka izmantots arī pie "Memory Water" video materiāliem un ierakstiem "Facebook" lapā, kurai ir vairāk nekā 16 000 sekotāju un kurā atsevišķi ieraksti ar šādu saukli tika reklamēti par maksu, liecina "Re:Baltica" savāktā informācija.

FOTO: Memory Water FB lapa

"Memory Water" vienīgais valdes loceklis Jānis Pļaviņš "Re:Baltica" kategoriski noliedza, ka kampaņa apzināti veidota kā daļa no KPV LV reklāmas. “Kategoriski nē,” telefona sarunā norādīja Pļaviņš. KNAB līdz šim viņu nav izsaukusi paskaidrojuma sniegšanai.

"Clear Channel" pārstāve informēja, ka ar lūgumu izvietot konkrēto reklāmas kampaņu pie viņiem vērsušies veselīga un garīga dzīvesveida projekta "Helsus" autori. "Memory Water" pieteikti kā kampaņas sponsori.

“Ārprāts, man negribas, ka mūs asociē ar politiku,” satraukusies par notikušo bija "Helsus" pārstāve Agnese Irbe. Viņa atcerējās, ka iepazīstinājusi Pļaviņu ar "Clear Channel" pārstāvjiem, jo pēdējie bija bez maksas izvietojuši viņu sociālās kampaņas "Dimanta ol" reklāmas Latvijas simtgades svinību laikā ar mērķi popularizēt garīgās vērtības. Jāņa Pļaviņa ideja likusies līdzvērtīga, tādēļ viņa vēlējusies palīdzēt. Par KNAB sākto pārbaudi Irbe uzzināja no "Re:Baltica" un bija noraizējusies par sabojātām attiecībām ar "Clear Channel".

Arī Pļaviņš "Re:Baltica" skaidroja, ka "Helsus" ar viņa reklāmas kampaņu neesot nekādas saistības. Viņš atzina, ka par kampaņu maksājis, bet sazvanīts nevarēja pateikt, cik kopumā līdz šim iztērējis. Saskaņā ar KNAB sniegto informāciju, trešo personu reklāmas nav aizliegtas, tikai tās jāreģistrē un jāievēro tēriņu limits – 6540 eiro.

Saistību ar politiku noliedz arī slavenības, kas reklāmas plakātos aicināja mainīt pasauli. Aktrise Rēzija Kalniņa "Re:Baltica" stāstīja, ka kampaņā piedalījusies bez maksas, jo viņu vilinājusi iespēja vēstīt par mīlestību.

“Tātad tas, ko es teicu, – mīlestība ir darbība, nevis vienkārši lietvāds,” skaidroja Kalniņa.

Savukārt TV seja Anna Rozīte pauda, ka pievienojusies kampaņai, jo pazīstot Jāni Pļaviņu un ikdienā izmanto kompānijas galveno produktu –  strukturēto ūdeni. Reklāmas kampaņā vēl piedalās arī Elita Drāke un hokejists Oskars Bārtulis.

Memory Water ir uzņēmums, kas tirgo ūdeni un šobrīd mēģina pozicionēties kā revolucionārs zīmols. Saskaņā ar Lursoft datu bāzi firma pieder kādai Tatjanai Pļaviņai. Tās apgrozījums pērn bija gandrīz 200 tūkstoši eiro.

Uz augšu