„Apple TV+” ir lētāks un maksā aptuveni četrus eiro mēnesī, taču tajā nav pieejamas plašas bibliotēkas. Tur iespējams skatīties nelielu skaitu oriģinālo programmu, kā, piemēram, seriālu ar Rīzu Viterspūnu un Dženiferu Anistoni galvenajās lomās.
Savukārt HBO straumēšanas serviss maksās dārgāk – aptuveni 13 eiro mēnesī, taču tas piedāvās savus oriģinālseriālus, kas jau ir zināmi visā pasaulē, piemēram, „Troņu spēles”, „Soprano ģimene” un daudzus citus seriālus.
Vietne „YouTube” ar straumēšanu nodarbojas 14 gadus, „Netflix” un „Hulu” – 12 gadus. Tikmēr tradicionālās mediju kompānijas, kas reiz veica milzīgas investīcijas kabeļtīklu izveidē, tagad ir spiestas piedzīvot ļoti nepatīkamu situāciju. Arvien vairāk cilvēku atsakās no kabeļtelevīzijas pakalpojumiem, tā vietā dodot priekšroku straumēšanas servisiem.
Tas arī atspoguļojas dažādos biznesa novērtējumos, kur uzsvērta mediju patērētāju paradumu maiņa par labu internetam, nevis tradicionālajai kabeļtelevīzijai. Oktobrī veiktā patērētāju aptaujā atklāts, ka vairāk nekā 60% amerikāņu sava iecienītākā televīzijas šova vai seriāla jaunāko epizodi noskatījās internetā.
To pierāda arī kabeļoperatoru biznesa dati, kas norāda – viņu piedāvātie pakalpojumi, nodrošinot pieslēgumu atsevišķiem kanāliem, ir novecojuši, jo tradicionālās televīzijas kanāli nepiedāvā fleksibilitāti – respektīvi, cilvēkiem joprojām ir jāpielāgojas kādai televīzijas programmai, jo tā tiek translēta noteiktā laikā. Straumēšanas servisos savukārt šādas programmas var skatīties sev ērtā laikā un sev ērtā ierīcē.
Vai tirgus spēj uzturēt ļoti daudzus spēlētājus?