Viņš akcentē, ka Saeimas deputātu iepriekš paustais viedoklis, ka akcīzes nodoklis jāsamazina tikai stiprajam alkoholam neiztur nekādu kritiku: “Igauņi un Somi, protams, Latvijas pierobežas veikalos brauca pēc stiprajiem dzērieniem, taču līdz ar tiem viņi iegādājās arī alu. Bet vēl būtiskāk par ciparu skaitīšanu tabulās, ir valstij gādāt par sava tradicionālā dzēriena ražošanas saglabāšanu un attīstīšanu – diemžēl pašreiz nozares attīstība balstās tikai pašu alus ražotāju entuziasmā. Latvijas amatalus ražotāji ir saņēmuši augstu novērtējumu dažādās starptautiskās izstādēs un festivālos. Latvijas alus ražotāju plašais piedāvājums un kvalitāte, ir viens no faktoriem, kas nozares entuziastus mudina Latvijā organizēt arī starptautiski novērtētus un pieprasītus alus festivālus, kuri uz Latviju atved tūkstošiem tūristu. Ir internacionāli uzņēmumi, kas Latvijas amatalus veidus iekļauj savos gardēžu piedāvājumos un uzņēmumi, kas vēlas izstrādāt īpašus alus tūrisma maršrutus pa Latviju. Tas viss ir izdarāms un attīstāms! Taču nozarei ir jāpastāv par savām tiesībām uz vienlīdzību un arī smalkiem kungiem “baltās apkaklītēs” Saeimā, kas, acīmredzot, statusa dēļ pieraduši izvēlēties brendiju, jāatgādina, cik senām un bagātām tradīcijām, cik plašu piedāvājumu un uz kādu attīstību vērsta ir mūsu pašu alus nozare un tās meistarīgie ražotāji,” tā A.Šikors. Viņš spriež, ja pagastu cilvēki, protestējot pret neloģiskiem lēmumiem reģionālajā reformā, sola uz Saeimu braukt ar traktoriem, aliniekiem jāapvienojas un, kaut rībinot katlus, jāiet cīnīties par vienlīdzību.